Cecile Perfect Cover Concealer

08:14

Merhaba Arkadaşlar,
Bugün sizleri kısa bir şekilde Cecile Perfect Cover Concealer göz altı kapatıcısı hakkında bilgilendireceğim. 




Ürünün şekli yukarıda gördüğünüz gibi. Hoş bir tasarım olmuş. Kapatıcılık derecesi benim için yeterli olmakla birlikte olağanüstü kapatıcılık özelliği arayan kişiler için tasarımının yanında işlevselliği can sıkıcı. 




Ben Cecile'in 602 numarasını kullanıyorum, 5 farklı renk tonu bulunmakta. Fiyatı 15-25tl arasında değişiyor. Ben www.cosmetica.com adresinden 15tl gibi bir fiyata almıştım. Artık indirimleri ya da ucuz yeri bulmak sizin tercihiniz.









Ürünün sahip olduğu kapatıcılığı yukarıdaki fotoğrafta görüyorsunuz. Ürün ne çok yağlı ne çok kuru ama ürünü kullanmadan önce kuru bir cilde sahip kişilerin yüzünü iyice nemlendirmesi şart. Aksi halinde ürün topaklanmalar yapabiliyor. Aşırı göz altı morluklarına sahip biriyseniz Cecile Perfect Cover Concealer serisinden olağan üstü kapatıcılık beklemeyin.

Ayrıca ürün Paraben içermiyor. Paraben kozmetik ve ilaç sektörlerinde kullanılan koruyucu bir kimyasal madde. Yani içiniz rahat olsun.

"Çok yağlı bir kapatıcı istemiyorum ve aşırı göz altı morluğuna sahip değilim." diyorsanız bu ürünü kullanmanızı tavsiye ederim. 
Kolay gelsin:)


Yorumlarınız neler?


_________________________________________

You Might Also Like

0 YORUM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe