L'oreal Paris Dermo-Expertise Hassas Makyaj Temizleyici Göz&Dudak

10:42

Merhaba arkadaşlar :)
Bugün ki konumuz L'oreal Paris Dermo-Expertise Hassas Makyaj Temizleyici Göz&Dudak hakkında. Sürekli kullanıcısı olduğumdan sizlerle paylaşmak istedim. Önce ürünümüzü görelim.




L'oreal Paris Dermo-Expertise Hassas Makyaj Temizleyicisi'ni suya dayanıklı makyaja özel yapmışlar. Uygularken hafif adımlarla göz makyajınızı çıkarabiliyorsunuz. Kesinlikle yağ kalıntısı bırakmıyor ve özellikle lens kullananlar için ideal bir göz makyajı temizleyicisi. Kullanıyorum oradan biliyorum:)
Ürünü kullanmadan önce iyice çalkalıyorsunuz. Rengi homojen bir hal olduktan sonra pamuk yardımıyla gözlerinize uyguluyorsunuz. Kusursuz bir şekilde işini hallediyor. Gözünüze pamuğu dokundurduğunuz gibi akıp gidiyor adeta:) Daha önce göz makyajımı çıkarmak için birçok ürün denedim ve bu üründe kendime dur dedim.



Ürünü ben ilk www.limango.com adresinden aldım. Ayrıca aldığım ürünü kusursuz, hasarsız ve zamanında yolladıkları için onlara da teşekkür ediyorum.
Ürün 125 ml, ben 9,90 TL gibi bir fiyata almıştım.
Piyasa fiyatı: 15-25 TL arasında değişiyor.

Sonra ki yazıda görüşmek üzere:))


Siz L'oreal'in hangi ürünlerini kullanıyorsunuz? Yorumlarınız neler?

____________________________________________________________


You Might Also Like

0 YORUM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe