Golden Rose Matte 03

16:34

Merhabaa:)
Bugün de Watsons'tan almış olduğum Golden Rose Matte 03 numaralı ojeyi sürdüm.
Bu renklere bayılıyorum.




İsminden de belli olduğu gibi mat bir oje.
Kuruması için beklemem gerekmiyor, yani beni yormuyor. Tek kat sürdüm ve olumlu sonuç aldım. İlginçtir ki 05 numarasında yaşadığım dağılma, bozulma sorunu bu ojede olmadı. 

Sevdim seni Golden Rose Matte 03!

Fiyat: 3.50TL


Beğendiniz mi?

Siz Golden Rose ürünleri kullanıyor musunuz? Yorumlarınız neler?



__________________________________________



You Might Also Like

6 YORUM

  1. çok güzel bir renk çok da yakımışş :) bu arada blogunu yeni keşfettim vee izlecin oldum bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) tabi geliyorum hemen

      Sil
  2. mat serisinin kırmızı, siyah ve bordosu kış aylarımın vazgeçilmezi hele ki benim gibi son dakika hazırlanmaya koyulan bayanlar için kuruma hızı büyük bir avantaj :)

    YanıtlaSil
  3. Ben sadece siyahını kullanıyorum ama kırmızısı da çok hoş duruyormuş:)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe