Maybelline Color Show Oje

15:17

Merhaba:)
Bir oje serisiyle daha devam ediyorum. Bugün ki ojemiz Maybelline Color Show 06 Bubblicious.  



Maybelline Color Show 06 Bubblicious

                                           


Ojemiz görüldüğü üzere bu :)) Pembe ve tonlarından pek haz etmesemde yavaş yavaş alışıyorum küçük kız kardeşim sayesinde. Neyse daha fazla uzatmadan ojenin bende bıraktığı etkileri söyleyeyim size.

Fırçası ne çok büyük ne çok küçük, ideal.
Kuruma hızı orta, öyle "hop ben kurudum işte" demiyor. Biraz sabretmeniz gerekiyor. :)
Kat kat uygulayabiliyorsunuz, fırça darbesi bırakmıyor.

Gelelim görsellere..








Beğendiniz mi?

Siz hangi Maybelline ürünlerini kullandınız? Yorumlarınız neler?

_______________________________________________________



You Might Also Like

1 YORUM

  1. ojelerine baktım ama çok ilginç bir renk yoktu şimdilik.. sanırım bir polka dot koleksiyonu var ve gelecek onlara bakacağım..

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe