NYC ( NEW YORK COLOR) 320 Blue Sky

13:05

Merhaba,
Geçenlerde Watsons'a uğradığımda NYC ojeleri 1 alana 1 bedavaydı, bende dayanamadım kaptım ojeleri. NYC 320 Blue Sky ve NYC 234 Wall Street (yazısı için tık) adlı ojeleri attım sepete.

Bugün NYC 320 Blue Sky ojeyi sürdüm.
Bakalım nasıl görünüyormuş bu oje?








Benim bir ojeden beklediğim fırça izi bırakmaması ve çabuk kuruması.
Bu ojeler 1 dakikada kuruduklarını iddia ediyorlar ama 10 dakikada anca kuruyorlar. Fırça izi bırakıyor mu? Hayır. Kuruduğunda hoş bir görüntüsü var ama geç kuruması benim için büyük eksi.
Ayrıca çabuk bozulmuyor. 

Fiyat:2.99 TL


Beğendiniz mi?

Siz NYC ürünleri kullanıyormusunuz, yorumlarınız neler?


___________________________________________________________


You Might Also Like

4 YORUM

  1. Rengi ne kadar tatlı öyle:)) blogunu yeni keşfettim ve izlemeye aldım:)) bana da beklerim mutlakaa :) bahcembenim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, geliyorum hemen :)

      Sil
  2. Rengi duruşunu çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet rengi benimde çok hoşuma gitti :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe