Artdeco Mineral Allık Fırçası / Artdeco Mineral Blusher Brush

14:07

Merhaba herkese!
Uzun bir aradan sonra sonunda bilgisayarıma kavuştum ve sizlere kısa bir yazıyla dönüş yapıyorum :) 

Artdeco Mineral Allık Fırçası hakkındaki görüşlerime gelelim hemennn.
Fırçanın kılları doğal, keçi kılından yapılmış. E haliyle paketini ilk açtığınızda müthiş(?) bir koku size merhaba diyor. 1-2 fırça banyosundan sonra o kokudan eser kalmıyor :) Kılları yumuşacık. Herhangi bir fırça darbesi bırakmıyor yüzünüzde. Seyahat boylu bir fırça, pratik. Nereden baksanız kalem boyunda. At çantaya çık. Delicesine kıl dökmedi fakat üç beş tane yıkarken düşmüşlüğü var. 
Fiyatını hatırlamıyorum alalı uzun zaman oldu ama Boyner mağazalarından bakabilirsiniz.





Ben bu ürünü sevdim, sizin düşünceleriniz neler?
__________________________________________________

Okuduğunuz için teşekkürler.
Takipte kalın. x!


You Might Also Like

0 YORUM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe