Mac Alışverişim

09:00

Günaydın yeniden!
Öncelikle hepimizin Zafer Bayramı'nı kutlarım!
Bugün sizlerle ufacık Mac alışverişimi paylaşmak istedim.


Gördüğünüz gibi iki üründe göz ürünü. 
Göz çevremle kafayı yemiş durumdayım, bu takıntıdan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum.
İlk olarak solda Mac Studio Finish Concealer
Sağ taraftaki ise Mac Fast Response Eye Cream
Ürünleri denedim, yorumlarımı yakın zamanda paylaşacağım.



Yoğun göz altı morluklarına sahip olanınız var mı? Makyajınızda hangi ürünlerle göz altlarınızı kapatıyorsunuz?

______________________________________
Okuduğunuz için teşekkürler.
Takipte kalın. x!


You Might Also Like

12 YORUM

  1. Mac prolongwear concealer :) onu da denemelisin; bu biraz kurutup çizgilere doluyor yüzde kullanmayı tercih ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim en kısa zamanda onu da deneyeceğim :)

      Sil
  2. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. ah o gözaltlarım yok mu :( prolongwear kullanıyorum ama cok kurutuyo studıo finish.i denicem kesin bitince

    YanıtlaSil
  4. Benim deli gibi sorunum var göz altlarımla! Bir sürü concealer corrector denedim çare bulamadım! En son NARS'ın duo kapatıcılarından aldım ondan memnun kaldım. Bir an önce yazısını yazıp benim gibileri memnun etmelisin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altları yüzünden kapatıcı adı altında kullanmadığımız ürün kalmayacak gibi :) En kısa zamanda yazısı gelecek :)

      Sil
  5. Kremi merak ettim been :)
    Yazisini merakla bekliyorum caniim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda yazıları geliyor canım :)

      Sil
  6. Güle güle kullan Sümeyye'cim .
    Kapatıcıyı merak ettim,uzun süredir dek gelıyorum bloglarda .
    Yazını beklıyorum sabırsızlıkla :)
    İkinci Mac ürünüm belki bu concealer olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, kısa zamanda yazısını toparlayacağım :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe