Markafoni Alışverişim

09:00

Merhaba canlarım!
Bugün sizlere ufak çaplı Markafoni alışverişimden bahsetmek istedim.


Bütün saatlerim istilaya uğramış gibi teker teker kopmuştu. Saat arayışı içerisinde değildim fakat siteyi dolaşırken gözüme çarptı. Günlük, sade, spor modeller düşünürken bu saati gördüm ve sepete attım :)
Kayışı yumuşacık deri.
Daniel Klein Kol Saatini 36 TL'ye aldım. 90 küsür liradan düşmüş.


Saat canavarı olduğum gibi birde kulaklık canavarıyım sanırım. İnce kulaklık kullanmak yerine bu kulak üstü kulaklıklar çok rahat ettiriyor beni.
Malum okul sezonuda açılıyorken ders aralarında, arabada, yolda sıkıntıdan kurtaran tek şey müzik olacak:)

Birçok renk seçeneğine sahipti. Ben siyahı seçtim. 
Solid Bass Kulak Üstü Kulaklığı da 20 TL'ye aldım. Sanırım 60 liradan düşmüştü buda.




Ben bunları çok sevdim!
Siz sevdiniz mi?
_____________________________________

Okuduğunuz için teşekkürler.
Takipte kalın. x!


You Might Also Like

20 YORUM

  1. merhaba,
    İnternet alışverişlerine bende bayılıyorum, iş koşuşturmasından fırsat bulamayan alışvceriş tutkunlarının yeni adresleri artık bunlar.
    Bloğunuz ile yeni tanıştım, bilgilendirmeleriniz çok güzel, takibe alıyorum sizi :))
    Görüşmek üzere.
    sebnemorhun.blogspot.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bende sizi takibe aldım,
      sevgiler:)

      Sil
  2. ben de saat severim.gule gule kullan.ayrica cok guzelini secmishsin.benim ki de daniel.k. baska modeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sende güle güle kullan :)

      Sil
  3. kulaklığın beyazını kullanıyorum cokda memnunum :) saatede bayıldım güle güle kullanın :)
    takipteyim blogumada beklerim
    http://styleofsibling.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende kullandığım gibi aşık oldum kulaklığa:) teşekkür ederim sende güle güle kullan:)
      takipteyiim :)

      Sil
  4. Saatini çok beğendim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Saatini çok beğendimm :)) Benim de saat ihtiyacım olduğundan dolayı ilk onu gördüm sanırım :P Güle güle kullan ikisini de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğendiğine sevindiim:)

      Sil
  6. çok güzel bir alışveriş olmuş,mutlu günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  7. love the watch
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan yeni cicilerini canım :)

    YanıtlaSil
  9. Nice watch!

    http://outsidethewardrobe.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe