Rimmel London BB Cream

12:34

Günaydın! Merhaba yeniden,
Hemen hemen hepimiz Watsons Büyük Bayram İndirimi'ni duyduk. İndirim yazımda Rimmel London BB Cream'de vardı. Pek kullanamadım kendisini ama ilk görüşlerimi paylaşmak istedim. Kendisi benim ilk sahip olduğum BB krem bu yüzden diğer kremlerle karşılaştırma yapamayacağım. 
Rimmel London ürünlerinin genelinde var sanırım, ürünler değişik kokulu. Kokudan kastım şeker, çiçek böcek kokusu değil, değişik işte. Sevmekle sevmemek arasında kararsız kaldım.
Kapatıcılığı hafif, yok denecek kadar az. Yüzünüze sürdüğünüzde herhangi bir ağırlık hissettirmiyor. Ürünü sabitlemek için pudra kullandım. 


Bendeki rengi Medium/Dark. Ürünü kullanamadım çünkü rengi koyu geldi :D Denemeden alınca bu tür olaylara şaşırmamak gerek. Buda benim kulağıma küpe olur artık. Her neyse.

İçerisinde güneş koruma faktörü bulunuyor. SPF 25
Yine her ürün gibi, bu da bizlere çok şey vaadediyor "9 in 1"
1-Sivilceleri kapatır. (ufak tefekse kapatabiliyor)
2-Cildi kaplar. ( evet, kaplıyor)
3-Cilt parlamalarına engel olur. (BB kremin parlaklığını yatıştırmak için pudra kullandım, parlamaya engel değil sebep oldu)
4-Doğal bir parlaklık verir.(nemlendirici sürdüğünüzde yüzünüzde hissettiğiniz gibi)
5-Mat bir görünüm sağlar.(cildi çok sorunlu kişilerde sağlayabileceğini sanmıyorum)
6-Nemi cildinize hapsederek korur. (cildimde herhangi bir kurumaya sebep olmadı)
7-Gözeneklerin görünümünü azaltır. ( mucizevi bir şekilde değil tabi ki)
8- Cildi makyaja hazırlar. ( her üründe olduğu gibi)
9-Cildi yumuşatır. ( evet )

Ürün sivilcelenme yapmadı, tabi bu sizlerde yapmayacağı anlamına gelmez.


Sonuç olarak rengini tutturabilseydim kullanabileceğim bir üründü.

Sizin bu ürün hakkındaki yorumlarınız neler, tavsiye edebileceğiniz BB kremler var mı?
_____________________________________________
Okuduğunuz için teşekkürler.
Takipte kalın. x!


You Might Also Like

6 YORUM

  1. Kiehls BB kremi gönül rahatlığıyla tavsiye ederim yakında blogda yazıcam yazısını gerçekten harika bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazını 4 gözle bekliyorum o zaman:)

      Sil
  2. Rimmel'in rimellerini kullanmıştım bi dönem, demek BB kremi de varmış, bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Amazing review! I love Rimmel! X Anna

    www.fashionanna.com

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe