The Balm Girls Anita Boytoy Lipstick / Ruj

12:52

Merhaba herkese :)
The Balm Anita Boytoy adlı ruju Gratis'in mükemmel %50 indiriminden aldım. Denemek istediğim bir rujdu, bloglardan okuduğum kadarıyla pozitif yönleri de fazlaydı. Şimdi benim bu ruj hakkındaki yorumlarıma gelelim..




Pembe tonlu bir ruj, kalıcığı güzel ama gün boyu değil tabi. Tazelemeniz gerekiyor illa ki. Boyutu küçük değil. Normal bildiğimiz rujların boyundan.
Ayrıca ışıltılı.

Güneşte

Gölgede


Güneşte ve gölgede The Balm Anita Boytoy rujun swatchlarını aldım.
Bu ruju sevdim ve Gratis'in yapıcağı ilk indirimde The Balm rujlarını denemeye devam edeceğim :)


Bu ürünü beğendiniz mi? Sizin favori rujlarınız hangileri?

_________________________________________________




You Might Also Like

23 YORUM

  1. Renge bayıldımm tam benim rengimmis ilk indirimde almaloyim ;)
    Güzel günlerde kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel bi rengi vaar :) indirimle 10 TL'ye aldım bende, çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. wooow what is that ?
    is that a lipstick?
    love that ^^

    do you to follow each other ?
    follow my blog on http://berlycaroline.blogspot.com/
    and
    my instagram on carolineberly
    i am waiting^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yes, it's a pretty lipstick :)
      now i am following you

      Sil
  3. Tatlım ima goodkisser var bende hiç beğenmedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa gerçekten mi :/ neden beğenmedin?

      Sil
  4. Bendede var :) Bence cok güzel cabuk kurumiyor süper bir secim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım sende güle güle kullan :)

      Sil
  5. Güzel bir ürün güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  6. Hi, dear! Thanks for visiting my blog!
    Let me know if you want to follow each other on gfc/bloglovin :)

    http://kinssy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. rengi ne kadar da güzel güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. bende dudak rengine yakın olan tonu var,
    geçen ay indirimden 20 tl ye aldım, ben çok sevdim bu markayı
    ama indirimleri beklemek gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen %50 indirimle çok uygun fiyatlara denk geliyor:)

      Sil
  9. This is a colour I would definetlly wear !!:))) lovely :)
    Come and see me too on:

    www.olivains.com

    YanıtlaSil
  10. I love the Color!!!

    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria

    YanıtlaSil
  11. bende de anita boy ve ima goodkisser var. ikisinde dokusunun hastasıyım, hele nanemsi hisleri beni benden alıyor..benim favorim ima goodkisser..eğer denediysen mutlaka dene indirim zamanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denememiştim, alınacaklar listeme ekliyorum hemen teşekkür ederim :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe