Mac Studio Finish Concealer SPF 35

13:30

Merhaba!
Sonunda yeni bir yazı yazabiliyorum! Bildiğiniz gibi yeni bir okul sezonuna daha merhaba dedik. Bu ilk hafta yoğun tempodan dolayı kafamı yastığa bile zor koydum. Zaten ders seçimleri toplam 3 günümü aldı. E arkadaşlarla hasret gidermeler, ilkbahar döneminden beri görmediğim arkadaşlar, birikmiş anlatılacak olaylar derken blogu ihmal ettim:)
Uzun bir zaman önce Mac Alışverişim postunda bahsettiğim ve herkesin öve öve bitiremediği Studio Finish Concealer'a değineceğim bugün.

Büyük bir heyecanla aldığım bu ürün beni hayal kırıklığına uğrattı. Neden mi? Hemen başlıyorum anlatmaya.
Kendimde en beğenmediğim, nefret derecesine ulaşan yerim göz altlarım! Bunları nasıl kapatırım nasıl kurtulurum diye bloglarda dolaşırken, hemen hemen her blogger/vloggerın övdüğü bu ürünü almayı kafama koyup yollara düştüm ve aldım. Ürünü mağazasında denedim, iyi hoş güzelce kapattı nefretlik göz altlarımı. Seve seve aldım ve ertesi gün evde denedim. Işık probleminden olsa gerek kat kat koyu durdu tenimde. Ayrıca kuru göz altlarında kesinlikle kullanılmaması gereken bir ürün. Göz çizgilerinizde toplanma yapıyor ve ürünün yapısı çok yoğun. Sivilce, yara izi kapatılmasında uygun gördüm ben, tercih sizin. Ürünü blog satışına koymayı planlıyorum. Göz altı kapatıcısı arama macerama devam ediyorum :)





Ürünün fiyatı: 55tl

Bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz, sizin tavsiye edebileceğiniz kapatıcı ürünleri var mı?
__________________________________________________




You Might Also Like

10 YORUM

  1. Bobbi Brown corrector ları dene bence bebek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlarada bakarım artık, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. NW 25 olmasını çok istedim içten içe yoksa taliplisi olabilirdim. Bobbi Brown Corrector, gayet net. Gerçekten korkunçsa göz altların onu öneririm. Cilt tipini bilmiyorum gerçi ona göre de bak.

    YanıtlaSil
  3. Essence'ın ikili kapatıcısı var. İçinde iki renk var biri daha açık biri daha koyu. Ben onu kullanıyorum, üzerinden de biraz pudra geçince gayet iyi duruyor, çizgilerime dolmuyor. Ama senin göz altlarının durumu nasıl bilemediğim için yeterli kalır mı bir yorum getiremeyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneye deneye bulacağım artık, teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Canım blog satışını ayrı bir adreste mi yapıyorsun ?Göremedim de :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım henüz blog satışı açmadım, bu adreste açmayı düşünüyorum:)

      Sil
    2. Beklıyoruz o zaman merakla :)

      Sil
  5. Canim bence likit olanlardan al.onlar birikme yapmaz diye dusunuyorum.benimkisi oriflame Giordani gold likit kapatici.kuru göz altlarimi kesinlikle tahrish etmiyor.kapaticiligi orta ama verdigi glow gorüntüyü seviyoruseviyorum.bu kapaticini baska blogger arkadas yorumlamisdi.sorun aynen seninki gibi

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe