mimlendim #2

10:55

Merhaba Arkadaşlar!
Kısa bir süre önce Pudra Kokulu blogunun sahibi tarafından mimlendim kendisine çok teşekkür ederim. Şimdi sorulara ve cevaplarıma gelelimm :)


1.Blogunuzun Adı ve Linki:
Blogumun adı: SINIRBAYAN
Blogumun linki: sinirbayan.blogspot.com
2.Ne Kadar Süredir Blog Yazıyorsunuz?
4 Mayıs 2013'ten beri aranızdayım :)

3.Kilo Problemi Yaşadığınız Zamanlar Oldu mu?
Kilo alma problemlerim var, kaç diyetisyene gittim hatırlamıyorum. İlerleyen günlerde yine gideceğim. Kilo alamıyorum, yardım edin. :))


4.Formda Kalmak İçin Nasıl Bir Yöntem Uyguluyorsunuz?
Bol su içiyorum. Yakın zamandada yüzmeye başlayacağım.
5. Hayatınızın Bir Döneminde Hiç Zayıflama Hapı v.b. Destek Ürünleri Kullandınız Mı?
Hayır kullanmadım.
6.Güzelliğinizle İlgili Düzenli Uyguladığınız Bakım Kürleri Var mı? 
Değişik kürler kullanmıyorum. Cildimi temiz ve nemli tutmaya özen gösteriyorum. Haftada 1-2 kez maske yapıyorum.
7.Vazgeçmeyeceğiniz Kozmetik Ürünleri?
Göz altı kapatıcıları ve rimel!

Bu mimi yapmayan varsa benden sizlere gelsin!:)
____________________________________________________

You Might Also Like

7 YORUM

  1. Cevapladığın için ben teşekkür ediyorum :) bende kilo alamıyorum :/

    YanıtlaSil
  2. ne güzel kilo alamama sorunu olanların olması :)))

    sebnemorhun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. LOVELY BLOG :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Blogun çok güzel :) Bir de göz altı morlukları için hangi ürünü kullanıyorsun acaba ? Benim de göz altı morluklarım var ve genetik olduğunu düşünüyorum yani kozmetikten başka çare kalmıyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. Ilk defa duyuyorum kilo alma problemi olan,ah keske degis tokus yapsaydik zevkle okudum sevgiler♥

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    Blogumda gerçekleştirdiğim ilk çekilişte sizi de görmek isterim.

    http://there-andhere.blogspot.com/

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. şu mimleri çok seviyorumm benide okumak ister mısın http://farpaletlerim.blogspot.com/ tblogunu cok beğendım canım :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe