Essence Mini Lipgloss Set

13:07

Merhaba! 
Bugün sizlere Essence Mini Lipgloss Set hakkındaki mini görüşlerimden bahsedeceğim.
Öncelikle ben setin tasarımını çok beğendim. Ürünün ambalajındaki görseller ayrı bir hava katmış.


Üç adet mini lipglossu sağlam bir şekilde kutunun içerisine yerleştirmişler. Kutuyu çantaya atıp çıktığınızda herhangi bir dağılma, saçılma söz konusu değil. Attığınız gibi duruyor:)


Her biri 2 ml olan üç adet mini lipgloss var bu sette ve kokuları şeker gibi. Ağır - rahatsız eden bir kokuya sahip değil. Bazı lipglossları dudağıma sürdüğümde dudak aralarımda yapışmalar oluyor ve bu durumdan hoşlanmıyorum. Bu mini sette yapışma gibi bir rahatsızlık yaşamadım. 


Ürüne Bugün Kozmetik Konuşalım blogunun çekilişi sayesinde sahip oldum. Kendisine çok teşekkür ederim.
Essence ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz.

Siz bu ürünü denediniz mi? Favori lipglosslarınız neler?

You Might Also Like

11 YORUM

  1. Çok tatlı gözüküyor güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan tatlım,eminim güzellerdir essence kalitesi :}

    YanıtlaSil
  3. çok şekerler ya :) güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismin gibi :) teşekkür ederim :*

      Sil
  4. Mini mini tatlı lipglosslar :D
    Ben Essence 'in stay matte olanlarını merak ediyorum bakalım bulabilirsem alıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alırsın umarım kuzum en kısa zamanda :)

      Sil
  5. lipglosslarla hiç aram yok ama ambalajı çok albenili :) güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. Kutusuna da ayrıca bayıldım yani. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe