FELIL Black Mask

09:30


Merhaba Arkadaşlar. 
Aklımda siyah maske arayışı varken LilaKutu'dan bu maske geldi. Bende büyük bir sevinçle denedim. İçerisinde 3 paket vardı, 1 tanesini kullandım. Maske çok kuruydu, kurumuş çamur havası vardı. Felil Siyah Maske'yi denemeden önce yüzümde herhangi bir sorun yoktu. Denediğim günden bugüne sivilcelerle dolaşıyorum. Benim cildim maskeye hassasiyet göstermiş olabilir, o yüzden yargısız infazda yapmak istemiyorum ürün hakkında.

Bu ürünü kullanıpta memnun kalanlarınız var mı?
_____________________________________________________

You Might Also Like

9 YORUM

  1. Bende de sivilcelenme sorunu yaptı. 1 kere denedim ama bir daha elim gitmedi. Şimdi annemin yüzünde hiç bir sorun yok o yüzden onda deneyeceğim bir de, belki kişiden kişiye değişen bir durumdur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende korkar oldum kullanmaya, annende bir sorun çıkarmaz umarım :)

      Sil
  2. Ben de siyah maskeleri merak ettiğim için bir heyecanla okudum yazını ama sonuca üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en azından Felil'i elemiş oldum diye avunuyorum bende:)

      Sil
  3. Ben de siyah maskeleri çok merak ediyordum fakat üzüldüm oluşan sonuca :/
    Bu arada bende mimin var canım :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Denemeyi bekleyen maskemi okuduğum olumsuz yorumlar nedeni ile denemeye korkuyorum:( yorumlar çok benzer ve olumsuz. Senin yorumunla birlikte artık kararım kesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok olumsuz yorum varsa gireceğin riske değmez.. bi karara ulaştırabildiğime sevindim :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe