Mimlendim!

16:13

Merhaba Arkadaşlar,
Kirmizi Lale blogunun sahibi Ebru tarafından mimlenmişim. Çok teşekkür ederim Ebru'ya, direk mim'e geçiyorum:)

Evde yalnız kaldığınızda ne yaparsınız?
Evde yalnız kalabilmek benim için büyük velinimet ama böyle bir durumla karşılaştığımda ilk yaptığım şey bütün camları kapatıp müziği son ses açıp yatağa uzanmak oluyor. Evde yalnız kalabilmeye hasret bir insanım :)


Kendin hakkında 20 Gerçek

1) Yakın zamanda 21 yaşında olacağım.
2) Siz Sümeyye diyorsunuz ama iki ismim var:)
3) İstanbul'da yaşıyorum.
4) IT okuyorum. İlk kazandığım zamanlarda cahilliğinden bölümümü küçümseyenler olmuştu, umursamadım.
5) Üniversitemi tercih ettiğimde öğrenim dilinin İngilizce olduğunu bilmiyordum, sonuçlar açıklanınca öğrendim. Benim için büyük hayal kırıklığıydı ama şuan iyi ki! diyorum.
6) Evin ablası benim. Biri 3 biri 10 yaşında iki adet kardeşim var :D
7) Mutfağı sevmiyorum, sevmediğimden girmiyorum da.
8) Kilo problemlerim var kilo alamıyorum.
9) İnsanları çok geç tanıyorum. 
10) "Aman insanlar ne der" gibi bir kaygım yok. Çünkü burada insanlar her şeye bir kulp takabiliyor, yeterki konu olsun.
11) 2007 yılından beri fotoğraf çekimiyle uğraşıyorum. 2013'te bu hobimi belgeledim ve bir yarışma kazandım. Hayatımdaki en güzel an o gündü.
12) "İnsan kendisi ve sevdikleri için yaşar" hayat felsefem bu.
13) Gerilim, polisiye romanlarını okumayı çok severim.
14) Televizyon izlemiyorum. 
15)Kendimde dizi izleyecek potansiyel görürsem eğer dizi-mag'i açıyorum. Eğer bir diziye başlarsam da 2-3 içerisinde tüm sezonlarını bitiriyorum.
16)Lise son sınıfta konser verip gitarımı tozların içine bırakmışlığım var. Artık sadece evde dolanırken şarkı söylüyorum. 
17) Yaz mevsiminden nefret ediyorum ki geçen senelerde 3 ay evden çıkmadığımı, camdan bakmadığımı biliyorum. Tam bir vampirdim.
19) Aşk üzerine olan tüm kitap/film/tiyatro vb. şeylerden hoşlanmıyorum çok yapmacık geliyor.
20) Gösterişi sevmiyorum, gösteriş yapan insanları hiç sevmiyorum.

Benim sorularım ve cevaplarım bu şekilde. Eğer hala mimlenmeyen kaldıysa bu mim benden size gelsin. Ebru'ya tekrardan çok teşekkür ederim :) :*

You Might Also Like

5 YORUM

  1. Caniiim seni de yakindan tanimis olduk. Cok icten cevaplamissin :)
    Tesekkur ediyoruuum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek ben teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Bende yaz mevsimini sevmeyenlerdenim canım güneşe çıkınca halaizleşiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden bilmiyorum ama sevindim bu duruma, yalnız değilmişim ondan sanırım :)

      Sil
    2. bende yazı sevmeyenlerdenim ohh=)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe