NYC Liquid Eyeliner

15:01

Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 1 senedir eyeliner kullanmıyorum denebilir, neden bilmiyorum elim gitmiyor. Sürmeyi bile unutmuşumdur diye düşünürken Ceren'den bu hediye geldi. Hatta geçmiş postlarımda görmüş olanlarınız vardır.


NYC Liquid Eyeliner fiyatına göre kat kat fazla performans sağlayan bir ürün bence.
Tek eksisi benim için fırça ucunun uzun olması. Eyeliner konusunda uzmanlaşmış kişilerin bu konuyu pek sorun edeceğini sanmıyorum.


Ürün suya dayanıklı değil ve temizlemesi çok pratik. 
Ayrıca hemen kuruyor.


Swatchtada görüldüğü gibi "black" isminin hakkını veren bir ürün.
NYC markalı ürünleri Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.

Siz hangi eyelinerları kullanıyorsunuz? Bu ürünü denemiş olan var mı?

You Might Also Like

15 YORUM

  1. Ben golden rose.un eyelinerini kullaniyorm gun sonunda bile bozulmadan kaliyo ama bu eyeliner inanilmaz kuru bikac saat sonra dokulme yapiyo bende:/

    YanıtlaSil
  2. Benim eyeliner ım da golden rose ve gayet memnunum sürümü çok kolay ve rahat :)

    YanıtlaSil
  3. Aaaaa ben cok merak ediyorum bu eyeliner i ama su an kullandigim loreal den cok cok memnunum. Kece uclu ama esnek bir ucu var. Surumi gayet rahat . Verdigi siyahlik da yeterli.

    YanıtlaSil
  4. eyeLıNer özürLüyüm beN hiç beceremem :)

    YanıtlaSil
  5. bu ürünü şuan severek kullanıyorum fırçanın uzun olması hatta işime geldi :)
    aynı zamanda dior ve l'oreal'in eyelinerları güzel ayrıca l'oreal de renk seçenekleri var siyah,ultra siyah ve füme :)

    YanıtlaSil
  6. Ben bu eyelinerı kullanıyorum ve çok memnunum, özellikle kuyruk yapmak için ideal.

    YanıtlaSil
  7. Golden rose un mat eyelinerinı severek kullanıyorum ben ama bunuda merak etyim doğrusu

    YanıtlaSil
  8. gel eyeliner bir kere kullanmaya başlayınca diğerlerine hiç elim bile gitmiyor. süper kalıcı ve mat. kullandıkça el de alışıyor

    YanıtlaSil
  9. ben eyeliner cekemiyorum desem:) kalem seklinde bir ürün kullanıyorum lagırls sanırım markası veya alix avien

    YanıtlaSil
  10. Eyeliner olmadan dısarı cıkmam! Rimmel eyeliner aldım cok memnun kaldıgım icin farklı markalarda denemedim ve kıyaslama yapmadım. Tavsiye ederim. Bloguma da beklerim:)
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. ben de kalem şeklinde bir ürün kullanıyorum beceremiyorum eyeliner çekmeyi
    :)

    YanıtlaSil
  12. love<3
    http://urbanconcourse.tictail.com/

    YanıtlaSil
  13. Oh yay, someone else using an eyeliner like this? In the last time, I kind of felt like I was the only one and everyone else was using those pen-ones, haha!

    Love, Petush

    YanıtlaSil
  14. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook or Twitter???

    Just let me know and I will make sure to follow ya back
    xoxo

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe