Rimmel London Lasting Finish by Kate Lipstick 04

14:56

Merhaba!
Mor ve tonlarına karşı bir antipatim olmasına rağmen Watsons Bayram İndirimi'nde bu ruja rastlayınca dayanamadım aldım. İlk sahip olduğum Rimmel London Kate serisindeki rujun  o rahatsız edici kokusu bunda yok. 


Renk olarak gothic makyajlarda tercih edilebilir diye düşündüm.
Pigment ve kalıcılık olarak fiyatına göre başarılı bir ürün. 


Tenimde duruşu bu şekilde.
Sanırım mor rengiyle barışmanın zamanı geldi. Çok sevdim!
Rimmel London ürünlerini Watsons'larda bulabilirsiniz. Ayrıca indirimleri takip ederseniz çok uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz.
Siz hangi Rimmel London ürünlerini kullanıyorsunuz? Önerebileceğiniz ürünler neler?

You Might Also Like

9 YORUM

  1. Ben de mor rengini rujlarda pek sevmezdim ama tenindeki duruşundan sonra kararım değişti. Güle güle kullan bu arada :)

    YanıtlaSil
  2. That is a beautiful shade! Please check out my blog if you get the chance. I would love to follow each other

    www.loveambam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çok sevdiğim bir ruj bu renk şahane..

    YanıtlaSil
  4. ben Rimel'in rimelini kullanıyorum :) başarılı bir ürün tavsiye ederim ;)
    bu renge gelince gerçek gotik :) çok iddialı ve çarpıcı ve hemen deneme isteği uyandıran :)

    YanıtlaSil
  5. Great review!
    ^_^
    Do you want to follow eachother with?))
    http://fashionelenblog.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  6. Vay be renge bak, bana yakışmıyor ama yakışana da çok yakışan bir renk :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe