Watsons Bayram İndirimi Alışverişim

12:11

Merhaba yeniden!
Watsons indirimini duymayan kalmadı sanırım, bu indirimden bende fazlasıyla yararlandığımı düşünüyorum. Biraz stoklama biraz ihtiyaçlar derken yine çıkamadım Watsons'tan. Bakalım ben neler almışım?


1-Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü: Elimdeki temizleyiciler tükenmek üzere ve Nivea'nın bu ürününü denememiştim. İndirimde görünce aldım. Fiyatı indirimle beraber 8,95TL. İndirimsiz fiyatı 17,90TL.
2- Cosmo Shop Oje Çıkarıcı: Daha önceki kullandığım Watsons'ın asetonunu o karışıklıkta bulamadım, bende bunu aldım. Fiyatı 2,25 TL
3-Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi indirimdeki fiyatı 8,95 TL. 
4- Rimmel London Match Perfection Light Perfecting Radience Foundation: Şuanda kullandığım fondötenim bitmek üzere deneme amaçlı bu fondöteni aldım. İndirimli fiyatı 9,99 TL
5,6- Rimmel London by Kate Lipstick: Rimmel London Kate rujun kokusundan ilk başta rahatsız olsamda sonradan burnum kokuya alıştı :) Bu rujların tonlarını da çok sevdim. İndirimli fiyatı 6,50 TL
7-Watsons Kare Makyaj Pamuğu: 3,99 TL
8- Watsons Makyaj Pamuğu: 3,50 TL



9-Rimmel London Lasting Finish: 8,24 TL
10-Rimmel Exaggerate Lipstick: 3,88 TL
11- Rimmel London Match Perfection 2 in 1: 7,50 TL


12-Beauty Formula: 6,99 TL
13 ve 14teki ürünlerin fiyatları hakkında hiç bir bilgim yok, fişleri ayrıydı çöpe atılmış.

Hemen hemen yarısı ihtiyaç yarısı deneme amaçlı aldığım ürünler bu kadar. Uzun bir süre, en azından aylığımı çekene kadar alışveriş yapmayı düşünmüyorum :)

Siz bu indirimden neler aldınız?

You Might Also Like

22 YORUM

  1. güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel şeyler almışsın, güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. Hayirli olsun canim gule gule kullan cok guzel bir alisveris olmus :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan aldıklarını hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Rimmel ürünlerinin yorumlarını merak ettim, gulegule kullan sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol bol rimmel london ürünlerinin yorumlarıyla geleceğiim :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. hepsini saglikla güle gule kullan.nivea yüz tem.-i benim de aklimda.ileride yorumlarini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) en kısa zamanda kullanıp yorumlayacağım

      Sil
  7. Güle güle kullan tatlım rimmel fondötenin yazısını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım, en yakın zamanda :))

      Sil
  8. güzeL güNLerde keyifLe kuLLaN caNım :)

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan canım aldıklarını

    YanıtlaSil
  10. merhaba, güzel günlerde kullanman dileğiyle aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  11. Canim cok guzel seyler almissin guzel gunlerde kullan hepsnii :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe