BEBAK Acı Badem Sütü

13:40

Merhaba!
Uzun zamandır kullandığım makyaj temizleme sütünü paylaşacağım bugün sizlerle.
BEBAK Acıbadem Sütü

Sanırım bu ürünün marifetlerini duymayanınız kalmamıştır? Hala kıyıda köşede duymayan birkaç kişi kaldıysa, umarım onlara ben duyurabilirim.


Makyajımı birçok ürünle temizledim ama vazgeçilmezlerimin arasına çok az ürün girdi. O vazgeçilmezlerden biri de bu ürün. 
Cildimde herhangi bir sivilcelenme sorunu yapmadı, kurutmadı. Üstüne birde nemlilik sağladı. Üstelik fiyatı da gayet makul. 8-9 TL civarında bir fiyata sahip olabilirsiniz.


Yorumlarınız neler? Siz makyajınızı çıkarmak için hangi ürünleri kullanıyorsunuz?
______________________________________________________________

You Might Also Like

5 YORUM

  1. Bende de var , kullanıyorum ara sıra .ama içinde malesef paraben var.daha çok bioderma h2o kullanıyorum

    YanıtlaSil
  2. Çoktandır bakıyordum ama cesaret edememistim güzel paylaşımınız için çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Fiyatına göre performansını beğeniyorum bu ürünün ama göz makyajımı temizlemede yetersiz buluyorum :) Ben Loreal çift fazlı makyaj temizleyicisini beğeniyorum :) Bloğuma beklerim :) bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. *el kaldırır* Ben de Bebakseverim! Ben de! Ben de!
    Mimlendin bu arada :) http://tutumlupudriyer.blogspot.com/2013/11/ince-detaylar-mim.html

    YanıtlaSil
  5. Bebak markasını birçok blogda duyup, okuyup hala denemeyenlerdenim. Madem ki başarılı bir ürünmüş o halde denenmeli :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe