Rimmel London Blush 190 Coral

10:50

Merhaba!
Rimmel London 190 Coral son zamanlarda en sevdiğim allıklarımdan. Işıltılı bir yapıya sahip fakat uyguladıktan sonra "aa parlıyorum" gibi bir sonuç elde etmiyorsunuz. Sağlıklı bir görüntü veriyor. Yoğun uyguladığınızda kendini daha çok belli eden bir allık. 

Avucumun içi kadar büyüklükte olan bir ambalajı var ve tasarımı bence çok hoş.


Gölgeli ve güneşli ortamlarda ürün şu şekilde duruyor;



Fiyat-performans açısından çok beğendiğim bir ürün oldu Rimmel London 190 Coral Allık.
Bence bu ürüne bir şans verebilirsiniz. 
Rimmel London ürünlerine Watsons'larda bulabilirsiniz.
Siz hangi Rimmel London ürünlerini kullanıyorsunuz? Favori allıklarınız hangileri?

You Might Also Like

6 YORUM

  1. Genelde bu renkleri kendime pek yakıştıramasamda başkasında görünce hoşuma gidiyor :) belki tavsiyene uyabilirim :) ben genelde pembe tonlarını kullanıyorum. çok sık allıkta değiştirmem yani biri bitmeden diğerini almam. şimdilik flormar kullanıyorum ve memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. Bencede çok hoş! bende bu tarz renklere daha yakınım güle güle kullan titlım :)

    YanıtlaSil
  3. Lovely!!
    Following you now, Hope you follow back too!

    xx
    Red Alice
    http://redraoalice.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. çok abartınca nuşamba gibi duruyor
    az sürünce çok doğal duruyor gerçekten

    YanıtlaSil
  5. Bende katiliyorum yorumlara. Fazla kullaninca gercekten hic hos durmuyor ozellikle benim gibi yanaklari zaten cikik biri icin :) Fakat guzel bir urun. Takipteyim seni canim banada beklerim

    http://bentasindim.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
  6. güzel bi renge benziyor, denemekte fayda var. Buarada blogunu yeni keşfettim cnm bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe