Rimmel London Match Perfection Foundation

11:17

Merhabalar!
Uzun bir süredir tüm sosyal ağlarım ile ciddi anlamda ilgilenemedim. Okul sağolsun, bu yüzden öncelikle hepinizden özür diliyorum.
Rimmel London Match Perfection Fondöten ile aranıza geri dönüyorum!


Ürünü el yardımı ile sürüyorum, çok ince bir yapısı var. 
Kapatıcılığı kötünün iyisi, çok sorunlu bir cildiniz varsa kapatıcılığının yeteceğini düşünmüyorum. Ürünü sürdükten sonra cildinizde parlak bir görüntü oluşuyor. Ben bu parlaklığı pudra ile söndürüyorum. Rimmel London ürünlerinin meşhur kokuları bu üründe de mevcut ama ben kokusunu sevdim. Yoğun değil ve yüze sürüldüğünde herhangi bir koku almıyorsunuz.
SPF 18 içeriyor. 
Pompalı bir ağzı var, istediğiniz miktara göre kullanabiliyorsunuz. Ürün israf olmuyor bu konuda sevdim.


Bendeki rengi 200 SOFT BEIGE.
Benim yüzüm elime göre daha koyu ve tam rengimi elde ediyorum uyguladığımda.
Kalıcılığı orta.
Fiyat-performans açısından bakıldığında denenebilecek bir ürün.
Ben severek kullanıyorum.


Siz bu ürünü kullandınız mı? Tavsiye edebileceğiniz fondötenler hangileri?

You Might Also Like

7 YORUM

  1. Ben hiç kullanmadım ama hep gözüme takılıyor, çilli olduğum için kızarıklıklarımı kapatacak hafif fondötenler, ve bb kremleri tercih ediyorum. Yanaklarım da kuru sayılır. Bu fondöteni tavsiye eder misin, pul pul dökülüyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildimde herhangi bir dökülme yapmadı ürün, buna güvenerek tavsiye edebilirim. Ama çillerini tam anlamıyla kapatabileceğini sanmıyorum. Yine karar senin :)

      Sil
  2. rimmel london wake me up bu aralar favorim.. ne yazık ki tr de yok :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok merak ediyorum, ilk yurtdışı alışverişim hala elime ulaşmadı.. cesaret edip alamıyorum da :/

      Sil
  3. Bu fondöteni içinde spf olduğu için ve pembe alt tonlu olduğu için almadım ama yapı olarak gayet başarılı bir fondöten güle güle kullan tatlııım :)

    YanıtlaSil
  4. yağlı ciltlere uygun bir fondöten mi acaba?

    YanıtlaSil
  5. Ben de yeni kullanmaya başladım aynı yorumlar da bulunabilirim kapatıcılığı pek fazla yok ama günlük makyaj için kullanılabilir

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe