İnce Detaylar - Mim

09:38

1- Bu aralar dilinize takılan bir şarkı var mı?
Bu aralar çok sağlam bir ruh halinde olmadığımdan olsa gerek gün boyu Cassie - This is my city dinleyerek müziğin ritmiyle bunalımıma bunalım katıyorum.



2- En son hangi kitabı okudunuz?
Vizeler sağ olsun Java, Html vb. ders kitaplarını hatim ediyorum şu sıralar. En son başladığım roman ise Benden Önceki Kadın - Dorothy Koomson. Sınavlardan hemen sonra devam etmeyi çok istiyorum, yazarın dili tamamen bana hitap ediyor. Ayrıca Pucca'nın Ay Hadi İnşallah kitabına da talibim fakat daha önceki serilerini okumadığımdan çekingen davranıyorum. Okuyanlar varsa bana alıp almamam konusunda fikir verebilir mi? :)

3- Makyaj çantanızdan asla çıkarmayacağınız malzeme?
Genelde elime ne geçerse bu çantanın içine atabiliyorum. Ama illa birkaç bir şey almam gerekiyorsa bunlar mutlaka kapatıcı ve allık olurdu.

4- Yatağınızın baş ucunda ya da ofisinizde masa üstünüzde kimin fotoğrafı var?
3 yaşındaki minicik kardeşimin şapşal fotoğrafları var :)

5- Herkesin hayatında bir film vardır, izlemeye doyamaz, fırsat buldukça DVD'sini tekrar tekrar döndürür. Sizin favori filminiz?
Şuan da henüz hiçbir filme hayranlık derecesinde bağlanmadığımı fark ettim :D

6- Başlayacağı zaman eve koşarak gittiğiniz, izlerken çevrenizdeki herkesi sus pus ettiğiniz bir dizi var mı?
Olmaz mı? Televizyonda değil de internetten izliyorum ben genelde. Dizimag'teki tüm diziler evladım gibi neredeyse. Ayrıca nasıl bir takıntıysa dizi başına oturduğumda tek bölümle yetinemiyorum. Aç gibi saldırıyorum sıradaki bölümlerine. 

7- Stresli bir anınızda nasıl deşarj olursunuz?
Açıkçası buna kesin bir cevabım yok. Kendimi sokağa atıp yol boyunca ağlayabilirim. Anti-mod müzikler dinleyip kafamdaki sorunu silmeye çalışabilirim. Arkadaşlarımı arar olaya dair sövülecek bir şey varsa söverim. Ama en kalıcı yöntem anneme anlatmak oluyor, sorunu anneme anlattığım zaman içimden büyük yükler kalkıyor her seferinde.

8- Cep telefonunuzun arka planında kim ya da ne var?
Sürekli arka plan değiştiren bir insan olarak 1 aydır kendi fotoğrafımı kullanıyorum. Şu;


9- Evde unutsanız, yolun neresinde olursanız olun koşa koşa geri döneceğiniz bir şey var mı?
Cüzdan! Parasız adım atılmıyor bu dünyada ne yazık ki :)

10- Hangi ünlüyle evli olmak isterdiniz ve neden?
Arkadaşlar ben evde kalacağım, ünlü bile olsa evlenmek istemiyorum :D

Tutumlu Pudriyer'e mimde bana da yer verdiği için çok ama çok teşekkür ederim.
Bu mimi yapmak isteyen henüz mimlenmemiş arkadaşlar varsa benden size gelsin. Eğer dileyip yaparsanız bu yazı altında linklerinizi görmekten mutluluk duyarım! :)
____________________________________________________

You Might Also Like

6 YORUM

  1. Cevapladım bile :)
    http://yaseminjess.blogspot.com/2013/12/ince-detaylar-mim.html

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  2. ellerine saglik. sarkiyi gorunce guldum bir anligina.komshunun oglu son ses bu sarkiyi aca ,aca sonunda delirtti beni.annesine soyledim bende.cok guzel mim gercekten.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. "Dizimag'teki tüm diziler evladım gibi neredeyse. Ayrıca nasıl bir takıntıysa dizi başına oturduğumda tek bölümle yetinemiyorum. Aç gibi saldırıyorum sıradaki bölümlerine." Gel sana bi' sarılayım!

    YanıtlaSil
  4. yaşasın dizimag kardeşliği :) aynen 1 bölüm beni asla kesmiyor güncel devam etmeyenlere başladım mı en az 4-5 bölüm izliyorum :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe