MİM | 2013'ten Neler Öğrendim?

11:11


For Beutyy blogunun sahibi Hande'ye öncelikle beni mimlediği için çok teşekkür ediyorum.
Ben 2013'ten neler öğrenmişim bakalım?

Bazı insanlara ne kadar çok değer verirseniz o kadar çabuk kaybedebileceğinizi öğrendim.
Bazı şeyleri ne kadar çok görmezden gelirseniz o kadar çok canınızın yanabileceğini öğrendim.
Aman alınmasın diye susup bir kenarda insanların senin nasıl hissettiğini anlamasını beklerken içten içte bir insanın nasıl çürüyebileceğini öğrendim.
Bir işin peşinden koşarken sana çelme takanların en yakının bile olabileceğini öğrendim.
Bir insanın değişebileceğine inanıp sadece kendi zamanımı kaybettiğimi öğrendim.
En kötü anınızda yanınızda kimsenin kalmayacağını öğrendim.
İnsan ilişkilerinde sadece karşımdakine değer verdiğimi ve bunun zararının sadece kendime olduğunu öğrendim.
Kısacası gelip geçen insanlara fazla değer yüklememeyi, yegane dostumun kendim olduğunu öğrendim.
Ama en önemlisi köpüklü kahve yapmayı öğrendim.
Anneme daha sıkı bağlandım, ilk önce kendimi ve ailemi düşünmeyi öğrendim.

Şu saatte içimden dökülen sözcükler bunlar ama eminim daha çok şey öğrenmişimdir. Bana bunları öğreten herkese çok teşekkür ederim. Büyüyorum sayenizde.

Henüz Mimlenmemiş olan arkadaşlar varsa bu mim benden size gelsin!
Eğer cevaplarsanız linklerinizi bu yazının altına bırakabilirsiniz, 2013 size neler öğretmiş bizde görelim:)



You Might Also Like

3 YORUM

  1. her zaman aile ilk planda olmalıdır özellikle anneler resmen geleceği görebiliyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Asıl ben teşekkür ederim mimi cevapladığın için :) Köpüklü kahveyi bir de ben de öğrensem keşke :(

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe