NIVEA Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi

11:25


Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zamandır blog ve diğer sosyal ağlarımla ilgilenemediğimin farkındayım. Bunun için ilk önce hepinizden özür dilerim. Bugün yazısını paylaşacağım ürün Nivea'nın Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi. Fotoğrafta gördüğünüz gibi bitti bitecek olan bir ürünüm. Uzun zamandır kullanıyorum fakat seve seve kullandığımı söyleyemeyeceğim. Ürün "suya dayanıklı ekstra kalıcı maskarayı ve makyajı bile kirpikleri koruyarak etkili bir şekilde çıkarır" sloganına sahip fakat bunları yaparken gözleriniz Arnavut biberi yemişçesine yanar demeyi unutmuşlar. Ürün göz makyajını hakkını vererek çıkarıyor ve geride yağ kalıntısı bırakmıyor. Bunun yanında en büyük eksisi uygulama anında gözlerini haşlarcasına yakması olsa gerek. Bu şişeyi bitirdikten sonra tekrar alacağım bir ürün değil kendisi. 
Bu üründe yaşadığım sorunu yaşayanlar var mı? Yoksa sadece bana özel mi bu tavrı :)

Ayrıca yeni instagram hesabımı takip ederseniz çok sevinirim; @itssumeyye

You Might Also Like

10 YORUM

  1. Gözlerimi yakan ürünlerden nefret ediyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım
    Benim gözlerimi de çok yakıyor ve bence yağlı bir tabaka da bırakıyor. Ben sonrasında yıkıyorum yüzümü o yağ geçsin diye. Ben de hiç memnun değilim anlayacağın :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek olmadığıma sevindim! Böyle bir sonucu Nivea'dan hiç beklemezdim :/

      Sil
  3. Nivea'nın çift fazlısından memnun kalanı görmedim ben malesef :/ Loreal'in çift fazlısını dene bir istersen gözlerimi hiç yakmıyor benim ve yağlı bir histe bırakmıyor çok fazla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onu denemeyi düşünüyorum, umarım memnun kalırım :)

      Sil
  4. kullanma bence.gözler çok hassas oldugum konudur.benim harika göz maky.çikarici losyonum var ama tatlim rus ürünü.Türkiyede yok galiba.seve seve önerirdim.hiç yakmiyor.lorealinkinden lens kullananlar bile memnun.ama denemedim ben.özletme kendini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Loreal'e bir bakacağım, buralardayım artık. İnşallah :)

      Sil
  5. aynı sorunu bende yaşadım ve gözlerim hassas ondan heralde diyordum ama demekki genel bir sorunmuş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş sanırım, kimseden olumlu bir dönüş alamadım bu ürün hakkında :/

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe