Uni Care Eye Disc | Eczacıbaşı

13:20

Merhaba!
Birkaç vloggerda görüp de merak ettiğim bir üründü bu eye-discler. Watsons Alışveriş yazımda bahsettiğim gibi belli bir miktar alışveriş yapınca 4,99 TL'ye gelmiş oldu ve hemen aldım. Uni Care Eye Disclerin Kayısı Yağlı  ve Yeşilçaylısı mevcut. Bendeki yeşil çaylı olanı. 
Hem göz makyajınızı çıkarabiliyor hem de yeşil çay bakımı şeklinde gözlerine uygulayabiliyorsunuz.






Ben ürünü gayet başarılı buldum. Göz makyajını çıkarma esnasında kesinlikle gözünüze yüklü miktarda kuvvet uygulamanıza gerek yok ve işlem bitince yağlı bir tabaka da bırakmıyor. Ayrıca mis gibi kokuyor. Ben iki gözüm içinde tek ped kullandım. Yani tek pedle çifte vuruş! Almayı düşünenler varsa eğer tavsiye edebileceğim bir ürün. Ürünü Watsonslarda bulabilirsiniz.


You Might Also Like

2 YORUM

  1. Canım 4.99 TL'ye geldi alışverişimden dolayı demişsin. Normal satış fiyatı ne kadar? Bir mimlenmiş bulunmaktasın ;) http://forbeautyy.blogspot.com/2013/12/mim-9-2013ten-neler-ogrendim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 12,50 TL canım normal satış fiyatı, çok sevindim en kısa zamanda cevaplıyorum! :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe