Watsons'tan Neler Aldım?

12:00

Merhaba!
Dün uzun bir süreden sonra kendimi Watsons'a attım. Çok ufak bir alışveriş yaptım. Sanırım tarihe geçebilecek kadar ufak bir alışveriş oldu benim için :)



Malum soğuk aylardayız ve çatır çatır çatlayan dudaklarıma dur diyemiyorum. Bende haydi Sümeyye gir de bir Burt's Bees al dedim kendime. İkinci üründe %50 indirimi görünce dayanamadım tabi ikinciyide aldım. 20 TL'lik alışveriş yapınca şu gördüğünüz Uni Care Eye Disc'te bana 4,99 TL'ye gelmiş oldu. Denemek istediğim bir üründü, güzel denk geldi. Çok kârlı ayrıldım bu sefer Watsons'tan.
Umarım yılbaşı indirimleri gönlümüzü okşar :)

You Might Also Like

10 YORUM

  1. güle güle kullan:)eger istersen limon sür.dudagi nemlendirir.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan bu soğukta alınacak en güzel şeyi almışsın :)

    YanıtlaSil
  3. yaa indirim mi var watsons'da falan :(( acil gitmem gerek ... güle güle kullan kış gününde ihtiyaç kesinlikle balmlar bende bambileri merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her ay yaptıkları standart indirimlerden :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. İndirim olcakmı olmıcakmı çatlıcam artık :S olsada bende yapsam alışverişimi yoksa şubata marta kadar beklemem gerekicek :D güzel günlerde kullan tatlım aldıklarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çatlayacağım bir an önce olacaksa olsun!! :D Çok teşekkür ederim canım

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe