Hediyem Gelmiş :)

12:59

Merhaba!
Bugün sizlere Bengisu Yazıyor blogunun sahibi sevgili Bengisu'dan gelen hediyelerimi göstermek istedim. Sağolsun hediyeler elime ulaşana kadar çok ilgilendi benimle, çok teşekkür ederim kendisine:) Ayrıca ilk Mac rujuma Bengisu sayesinde sahip oldum o yüzden çok mutluyum:)

 

Hediyeleri dün akşam almama rağmen bu sabah rujun kutusunu açtığımda gördüm bu notu. Yüzümdeki gülümsemeyi tarif edemem, gerçekten böyle küçük notlara çok seviniyorum :)
Bengisu'ya tekrardan çok ama çok teşekkür ediyorum! :) 

You Might Also Like

9 YORUM

  1. Güle güle kullan tatlım, helede böyle mac gibi kaliteli ürünleri kazanmak hayal gibi çok güzel ve şans işi :-**

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan sümeyyecim :)

    YanıtlaSil
  4. Artık son kez de buradan "güle güle kullan" diyeyim ilk kez der gibi, bir gün rujun yazısını da beklerim kendime de almayı düşünüyorum çok beğenmiştim alırken :)) Çok sevindim güzel yorumların için, ben teşekkür ederim. Notta belirttiklerim aynen geçerli :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe