Instagram Günlüğü

12:06

Merhaba yeniden herkese!
Bugün ki yazım başlıktan da anlaşıldığı gibi Instagram Günlüğü hakkında. 

Oldukça basit, ilk çalışmam olan nail artımı nasıl buldunuz?:) Sanırım daha üzerinde çok çalışmam gerek. Ayrıca kolay olmasına rağmen yaparken çok eğlendim, üzerinde çalışmaya devam edeceğim! :)



Miskin Kek'ten hediyelerim geldi ve şuan sadece Garnier'in BB Kremini kullandım. Yakın zamanda yorumlarını paylaşabilecek duruma gelirim. Aranızda bu BB kremi kullanıp memnun kalan/kalmayan var mı?
Ayrıca kendisine yeniden teşekkür ederim:)

                               

Odamın en sevdiğim köşesini sizlerle paylaştım. Igor'un çok özel bir anlamı var benim için. Sevgili Igor'umuzun kucağında ise canım arkadaşım Tatyana'nın benim için yeni yıl dileğinin yazdığı bir kart duruyor. Onun yanında diğer bir arkadaşımın Dubai'den bana getirmiş olduğu mini Dubai Hotel Burj Al Arab ve önünde bulunan deniz kabukları da sevgili Marstan Düşen Kadın yani Ceren'den hediye ve bizim okuldaki saçma sapan pozlarımızdan bir kaç kare:) Odamda en sevdiğim yer gerçekten burası. Benim için çok değerli. 

                                 


Ve 8 saatlik Ada yolculuğumda yolda çektiğim bin bir fotoğraftan elimde kalan sadece bu. Telefonum kendinden geçmekte bir numara.


                                 


                                         
                            Sandığımdan aksine çok soğuktu Kuşadası ama sabah bu güzelliğe uyanmak soğuğu bile unutturdu bana. İstanbul'da bedenen ve ruhen çok yorulduğumu buraya gelince anladım. 


                            
2 gün kalıp işlerimizi hallettikten sonra geri döndük ama makinemi yanımda getirmediğime her an pişman oldum. O kadar yoğunluk arasında bir şey çekemem nasılsa diye düşünürken, fotoğraflayıp sizlere gösterebileceğim bir sürü şeyle karşılaştım. Neyse artık bir dahaki sefere! :)

Biliyorsunuz blog için artık şahsi hesabımı kullanmıyorum. 
Beni yeni adresimde takip etmeyi unutmayın! :)

____________________________________________

You Might Also Like

0 YORUM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe