Gratis | Sevgililer Günü İndirimi Alışverişi

13:58

Merhabaa!
Biliyorsunuz ki Gratis, Sevgililer Günü'ne özel indirimini yine başlattı. Ben de bu indirimden yararlanarak daha önce denemediğim 2 ürün aldım. 


Maybelline Rocket Volum' Express Mascara
Hakkında güzel yorumlar okuduğum bir maskaraydı. Normal fiyatı 19,90 TL olan bu maskarayı -4,97 TL düşülerek sahip oldum. 
Essence I Love Stage Eyeshadow Base
Birçok Blogger/Vlogger arkadaşımın kullandığı bu bazı çok merak ediyordum. Fiyatı 8,50 TL


Çok fazla ürün almadım gördüğünüz gibi. Pamuk almayı unutmuşum. Bir ara onları almaya çıkacağım yeniden. Bir umut 8 Mart indirimine saklıyorum diğer alacaklarımı. Umarım 8 Mart indirimi bizi şaşırtır ve daha fazla mutlu eder!

Ürünleri kullanıp yorumlarımı sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. 


Siz bu indirimlerden yararlandınız mı? 

You Might Also Like

13 YORUM

  1. ben şu essence göz farı bazından çok memnunum. bakalım sende beğenecek misin? güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bende beğenirim :) Teşekkürler :*

      Sil
  2. Essence I Love Stage Eyeshadow Base seviyorum gerçi daha çok renk eşitlesin diye kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende güle güle kullan, umarım bende memnun kalırım :)

      Sil
  3. Essence baz hicte fena bir urun degil,gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Maskara yorumunu merakla bekliyorum :)
    Bana da bekleerim http://mineeegunaydin.blogspot.com.tr/ :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Eeeennn sevdiğim baz alınmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ennnn sevdiğim baz olur inşallah :)

      Sil
  6. Ben The Balm Put a Lid On İtciyim! :) Bunu pek sevmemiştim.Umarım sen beğenirsin canım.
    Rocket ise favorim kesinlikle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı daha kullanmadım ama rimeli sevdim gibi bende :)

      Sil
  7. 8 Mart indirimini bekliyorum! :))
    http://gulceile.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe