MAC - Kinda Sexy

11:11

Merhaba!
Bugün sizlere BengisuYazıyor blogunun sahibi sevgili Bengisu'dan gelen hediyem hakkında bahsedeceğim. Ki elimdeki ilk MAC rujuma bu şekilde sahip oldum. <3


Bu ruja aşık olmamak elde değil. Özellikle her tür makyajınızda kullanabileceğiniz bir renge sahip. Kinda Sexy'i kullandıktan sonra hemen hemen her makyajımda, gerek günlük gerek özel günlerde, elim bu ruja gidiyor. "Matte" ismini taşısada tam olarak mat bitişli bir ruj olduğunu düşünmüyorum. Çatlak dudaklara sahipseniz dudaklarınızda toplanma yapabiliyor bu görüntüyü az da olsa gidermek için bir nemlendiriciyle destekleyebilirsiniz. Ben bu ruju dudak kalemiyle kullandığım zamanlar daha çok verim alıyorum. 


Tenimde duruşu şu şekilde;


Kalıcılığına gelirsek, dudaklarımla çok oynayan bir insan olarak bana bile güzel dayanıyor bu ruj. Tabi gün boyu dudaklarınızda kalıyor diyemem. Düğün makyajımda bu ruju kullanmıştım. Tabi düğünde koşuşturmadan bir şey yiyip içemedim ama 5-6 saatlik serüven sonrasında kendisi hala yerindeydi.

Yorumlarınız neler? Önerebileceğiniz mat rujlar hangileri?

Okuduğunuz için teşekkürler!

You Might Also Like

2 YORUM

  1. güle güle kullan rengi de bir harikaaa :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir renk güle güle kullan :) Mat rujlarda hep aynı sorun var dudaklara peeling yapılmadan kullanıldığında çok kötü gözüküyor =/ Gerçi aynı sorun MAC'in Cremesheen rujlarında da var maalesef..

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe