Yves Rocher Alışverişim | İndirim Kuponu ile

09:16


Herkese günaydın!
Birçok blogger arkadaşımın bahsettiği Yves Rocher İndirim Kuponu ile alışveriş yağmuruna bende tutuldum! Bu kupon ile hem kargo ücreti ödemedim hem de 4 ürün ve 1 deneme boy ürüne 19,60 TL'ye sahip oldum. İlk online Yves Rocher alışverişim benim için oldukça kârlıydı.

Gelelim nedir bu kupon? Kodu nedir, ne yapıyoruz?


Sepetinizin sol altında bulunan yere indirim kodunuzu yazıyorsunuz. Kodumuz ZYEDF4
Bu kodu girip onayladığımız zaman hem kargo parasını ödememiş, hem de +10 TL indirime sahip oluyorsunuz. Ve Yves Rocher Ekspres Göz Makyaj Temizleyicisi'de hediye!
Benim aldıklarım ekran görüntüsünde gördükleriniz. Benim için çok kârlı ve güzel bir alışveriş oldu. Farı çok merak ediyorum!

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Diğer yazılarda görüşmek üzere!




You Might Also Like

8 YORUM

  1. :) Fırça aldım kod için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bende gece 3te yatağımdan fırlayıp yaptım alışverişi :) Cidden çok karlı güzel bir kampanya oldu hepimiz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok güzel oldu, güle güle kullanalım :))

      Sil
  3. Kod çok iyiymiş, teşekkürler ben de ihtiyacım olan aklımda bir iki bir şey vardı onları alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kodu 2 kere kullandım dayanamadım bir daha aldım:) Güzel günlerde kullan canım şimdiden:)

      Sil
  4. çok teşekkürler harikasınız :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe