Yves Rocher Alışverişim | indirim kuponu ile

12:39

Günaydın! :)
Bugün sizlere Blogger'lardan duymaktan bıktığınız bir alışveriş hakkında bahsedeceğim. Olurda duymayan kalmıştır belki diye. Bir kaç gün öncesinde Yves Rocher'nin online sitesinden yaptığım alışverişin detaylarından bahsedeceğim. Siparişi verdiğim günden itibaren 5 gün içerisinde ürünler elimdeydi. Sanırım hafta sonuna denk geldiğinden bu kadar uzun sürdü. Bildiğim kadarıyla 15 TL ve üzeri alışverişlerde bir lipbalm ve makyaj temizleyicisiyle birlikte +10 TL indirim ve yine ücretsiz kargoyla alışveriş yapıyordunuz.
Bende bu avantajdan yararlanarak önce 1 numaradaki Jardins du Monde Brazilian Coffee Beans Shower Cream ve 3 numaradaki Intense Color Duo Eyeshadow adlı çift renkli farı aldım. Ve yanında 1 lipbalm & 1 Göz Makyaj Temizleyicisi & Bedava Kargo ile ilk yaptığım alışveriş bana 19,60 TL'ye denk geldi.


Daha sonra Sevgili Hazel'in şu yazıma bıraktığı yorumdan sonra beynimde bir kıvılcımlanmalar oldu. Tekrar siteye geri döndüm ve fırçalara baktım. 2 numaradaki Smokey Effect Intense Covarege adlı Yves Rocher fırçasını aldım. Yine aynı kodu kullanarak bu 2. alışverişimde bana 9,90 TL'ye geldi. Toplamda şu yukarıda gördüğünüz tüm şeyleri 30 TL gibi bir fiyata almış oldum. Ürünlerin ayrı ayrı fiyatlarına bakacak olursak:
1- Jardins du Monde Brazilian Coffee Beans Shower Cream 10,90 TL
2- Intense Color Duo Eyeshadow 20,90 TL
3-Smokey Effect Intense Coverage 19,90 TL
4- Vanilya Dudak Balsamı 9,90 TL
5- Ekspres Göz Makyaj Temizleyicisi 19,90 TL

Yani bana 111 TL gibi bir fiyata patlayacak bu alışverişi 30 TL ile kapatmış olmanın mutluluğunu anlatamam. Böyle fırsatlara denk gelmek beni çok mutlu ediyor. Sizde kampanyalardan haberdar olmak için Yves Rocher'yi sosyal ağlarından takip edebilirsiniz.

Siz bu fırsattan yararlandınız mı?

You Might Also Like

11 YORUM

  1. Güle güle kullan.Ben de bugün alışverişimi paylaşmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullaan bebeğim .Fırçanın yorumunu bekliyorum senden .
    Bende aldım .Birinci alışverişimi yapmıştım ;ikinci alışverişimde hata vermişti .
    Ama iki tane geldi :D umarım doğru gelmiştir diye mesaj attım müşteri hizmetlerine .
    Çünkü bana tek takip numarası gelmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bebeğim, bende yorumlarını yapmak için can atıyorum :)
      Bir hata yoktur umarım, sende güle güle kullan yavrum aldıklarını :*

      Sil
  3. Oldukça hesaplı bir alışveriş olmuş, güle güle kullan :) Göz makyaj temizleyicisinden umarım memnun kalırsın, benim They're Real maskaramı 2 pamukla da olsa temizliyor, o yüzden yeri bende ayrıdır :) Fırçayı anlatırsan ben de memnun olurum..

    Bu arada takibe aldım, ben yeni Bloggerım, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar güle güle kullanın:)) hala devam ediyor mu sanırım bi yerde artık 75 tl üzeri için indirim kodu kullanıldığı yazılmıştı

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan :) ben de fırçanın yorumunu bekleyenlerdenim (^.^)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan canım. Gerçekten çok güzel bir kampanyaydi. Ben maalesef yararlanamadim.:)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe