Flormar 07 numaralı far paleti ile göz makyajı

13:31

Günaydın!
Uzun süredir yazamadığımın farkındayım.. Okul, iş, ev, blog, bir de üstüne üşengeçlik sonucu böyle şeyler oluyor:/ Şu yazılarımı bir rayına oturtabilsem başka hiçbir şey istemiyorum. 
Video ile geri dönüş yapmak istemiştim ama nacizene makinem bölük pörçük video kaydetmiş. Bunu nasıl başardığına dair bir fikrim yok. Belki SD Card'tan dolayı bir sorundur. 
Deli gibi istediğim Flormar far paletinin 07 numarasını sonunda bir kozmetik dükkanından buldum! Nasıl havalara uçtuğuma annem ve kasiyer şahit oldu :) Bende bu palet ile sizlere bir makyaj videosu çektim ve sizlerle bu postta paylaşıyorum. 

Gördüğünüz gibi bol sivilceli ve mosmor göz altlarımla karşınızdayım -.-
Makyaja başlamadan önce cildimi nemlendirdim ve Mac Fix+ kullandım. Cebimdeki son parayıda bu Mac alışverişine harcamıştım zaten. Neyse :)

Essence I Love Stage Eyeshadow Base ile göz kapaklarıma baz sürerek başlıyorum.


Daha sonra Flormar paletimi kullanmaya başlıyorum.


Soldan 3. sırada olan rengi göz kapağımın dışından başlayarak dağıta dağıta uyguluyorum. Bu işlemi her iki gözüme uygularken kirpik diplerime doğru ve göz pınarlarımdan göz kapağıma doğru bir miktar far uygulanmamış yer bırakıyorum.


 Uyguladığım farı bir karıştırma fırçası alarak dağıtıyorum. Karıştırma fırçasına tekrar soldan 3. rengi alıp yoğun bir ton yakalamaya çalışıyorum. Daha sonra soldan 2. renk ile de göz kapaklarımda yukarıda bahsettiğim boş bıraktığım bölgelere hafifçe uygulamaya çalışıyorum. Ve bunu da temiz bir karıştırma fırçasıyla geçişlerin hafif olmasına dikkat ederek dağıtmaya çalışıyorum. Sonuçta şu şekilde;



Göz altlarımı Mac Pro Longwear Concealer ile temizliyorum. Ben bu sefer kendi bildiğimi okuyarak tenimden 1,5 ton açıklığındaki kapatıcıyı aldım. Morluklarımı kapatmasından ziyade biraz aydınlık katması benim için daha önemli. 


Rimmel London Match Perfection adlı fondöten ile yüzümdeki kusurları kapatıyorum. 


Kirpiklerimi kıvırmadan önce Flormar paletinden soldan 1. renk ile kaş altlarımı ve göz pınarlarımı aydınlatıp eyeliner çekiyorum. Bu kısımı kaydedemediğim için sizlerle paylaşamadım. 
Daha sonra kirpiklerimi kıvırıyorum.


Kirpiklerimi kıvırma işlemini tamamladıktan sonra Maybelline Rocket Mascara'yı kullanıyorum.


Rimeli kullandıktan sonra göz kalemini kullanmadığım aklıma gelince hemen Avon Colortrend serisinden favorim olan black adlı göz kalemini göz içlerime sürüyorum.


Kaşlarımı doldurmak yerine elime bir ıslak mendil alarak kaşlarımda biriken makyaj kalıntılarını temizliyorum. Böylelikle daha doğal bir kaş görüntüsü elde etmeye çalışıyorum.


Daha sonra The Balm'dan favorim olan ve hemen hemen her makyajımda vazgeçemediğim Hot Mama allığı yanaklarıma uyguluyorum ve bunu da çekemediğim için sizlerle paylaşamadım.

Allığı uyguladıktan sonra Rimmel London dudak kalemini önce dudaklarıma çerçeve çizip ardından içlerini doldurarak uyguluyorum. 


Ve makyajım bitti!
Makyajımın bitmiş hali bu şekilde. Bazı fotoğraflar eksik olduğu için özür dilerim:/ Umarım yapmış olduğum bu makyajı beğenmişsinizdir ben de kendimi makyaj konusunda daha da geliştirebilmişimdir.
 

Okuduğunuz için teşekkürler!

You Might Also Like

12 YORUM

  1. Çok hoş olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  2. Sümeyyecim çok küçük görünüyorsun yahu :)) Hiç yaşlanmayacak mısın :P Bu arada makyajın çok güzel olmuş, zaten güzelsin! Ben de genelde kahve tonlarda makyaj yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettim gerçekten kaç gibi duruyorum ya :))) Çok teşekkür ederim beğendiğine çok sevindim <3 Kahveler vazgeçilmezim oldu benimde :)

      Sil
  3. göz makyajının geçişlerine, ruj ile olan uyumuna her şeyine bayıldım! harika bir makyaj olmuş, ayrıca adım adım fotoğraflaman da ne büyük zahmet, emeğine sağlık. Maşallah bebek gibi yüzün var, sivilce de neymiş peh :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok sevindim beğendiğine! Utandım, yeniden çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Çok hoş çok eğlenceli bir post olmuş. Bu arada yüzün çok çok tatlı ya :)

    YanıtlaSil
  5. ben de çok seviyorum kahve tonlarını. sen de çok güzelsin zaten :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir anlatım olmuş. Ben kirtik kıskacını hiç kullanamıyorum : ))
    bloğumda çekiliş var beklerim canım. bloğumun adı çocuğumla eğlenirken

    YanıtlaSil
  7. Far fırçanın ismini yazabilir mısın canım :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe