Flormar Eyeshadow Palette 07

10:33

Bugün sizlere Flormar'ın 07 numaralı far paleti ile merhaba diyorum!
Sanırım 3 hafta oldu ben bu paleti kullanmaya başlayalı. Kullandığım günden bu yana da favorim oldu kendileri!


5'li far paleti. Kahve tonlarında oluşuyor palet. İyi hoş renkleri güzel de far kalitesi nasıl diyorsanız, 16-17 liraya alınabilecek en iyi palet diyorum ben! Ki indirim zamanlarında daha uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz.


Ben farı, Essence'in far bazı ile kullanıyorum ve sonuçtan oldukça memnunum. Okula giderken sabah 8'de yaptığım göz makyajım akşam 9'da eve girdiğimde hala gözlerimde duruyor. Hiçbir şekilde dökülme dağılma yapmıyor. Aynı şekilde bu far paletinden kaşlarımı da dolduruyorum ve sonuç gayet doğal ve gün sonunda beni rahatsız eden bir görüntüyle karşılaşmıyorum. 
Renklerin pigmentasyonuna puan verecek olursam. 10 üzerinden 7,5/8 veririm.

Tenimde duruşu şu şekilde;


Kahve tonlarında bir palet arıyorsanız, Flormar'ın bu paleti size yardımcı olabilir. Bu palet ile yaptığım göz makyajıma bakmak isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim!
sinirbayan@gmail.com

You Might Also Like

4 YORUM

  1. Bende seviyorum flormar paletlerini iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  2. Bilgentolis bu paletten çok bahsediyor , merak ediyordum bendeee! Makyajını çok beğendim;)
    http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. renkler çok güzel güle güle kullan :)
    seni bloğumdaki Beymen çanta çekilişine davet etmek istiyorum gelirsen çok sevinirim :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/2014/03/cekilis-beymen-canta.html

    YanıtlaSil
  4. Palet renkleri tam benlik ya kesin almak istedim şuan güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe