Altın-Kahve Tonlarında Balo Makyajı-1

10:00

Herkese günaydın!
Bugün sayfamda sizleri, güzeller güzeli Selin'in başlattığı bir etkinlik yazısıyla misafir ediyorum. Etkinliğimizin adı Balo Makyajı :) 
Bu hafta, 4 makyaja meraklı arkadaş olarak sizlere altın-kahve tonlarında bir makyaj yaptık. Umarım beğenirsiniz :)

İlk olarak dudak rengini nude tutmaya çalıştım.
/Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz/





Aynı makyajı kırmızı tonlarında bir ruj kullanarak denedim.



Siz olsaydınız bu makyajda hangi ruju tercih ederdiniz?
Yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin:) Beğenmezseniz de neden beğenmediğinizi yazarsanız bende kendimi geliştirme imkanı bulurum:) Okuduğunuz için teşekkür ederim!

Diğer arkadaşlarımın makyajlarına bakmayı unutmayın!


You Might Also Like

13 YORUM

  1. Harika olmus tatlim bayildm:) ben sana kirmizi rujla olani cok daha fazla yakistirdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ben de senin makyajına bayıldım :)

      Sil
  2. Kırmızı rujlusu daha güzel <3 çok güzel olmuş tatlım !
    ;)

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı sana çok yakışmış ama bu makyaja nude bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende kırmızıcıyım :D

      Sil
  4. Ben ikisinide çok beğendim :)))

    YanıtlaSil
  5. Gündüz ise Nude, akşam ise kırmızı :) Ayrıca çok başarılı !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hazall, çok mutlu ettin benii! :)

      Sil
  6. Cokk guzel bir makyaj olmuş canim ama ben nude olani daha cok begendim masum ifadene daha cok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  7. Nude olan kesinlikle daha hoş durmuş :) Makyajına bayıldım bu arada çok güzel olmuş :)
    bakimlikedi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Harika görünüyorsun! Makyaj çok güzel olmuş! :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe