CosmoWorld & Gratis & Watsons Alışverişi

09:00

Merhaba!
Siz bu yazıyı okurken muhtemelen ben okulda olacağım. 
Son 1-2 günde yaptığım alışverişten bahsedeceğim. Çoğu acil ihtiyaç olduğundan indirim dönemini bekleyemedim. Bu yüzden güzelce paralar suyunu çekti. Öğrencilik çok zor :/
Her neyse gelelim aldıklarıma. Öncelikle geçen gün Forum İstanbul'a teyzemin nişanı için kıyafet bakmaya diye niyetlenip Watsons'a girip aldıklarımdan bahsetmek istiyorum.
Uzun zamandır kullandığım Rimmel London'ın fondöteninin o sabah dibini gördüğümü farkettim. Tabi hazırlıksız yakalananınca büyük bir şoka uğradım. Almak istediğim fondöten Loreal True Match'ti fakat indirimsiz fiyatı şuan benim için baya tuzluydu. Bende Maybelline'nin BB Cream'ini aldım. Bendeki rengi Light. Fiyatı 19,99TL.
Ve daha yorumunu bile yapamadan dibini gördüğüm Maybelline Rocket Mascara'yı aldım. Bitirdiğim ürün üzerinden yorumlarımı sizinle paylaşacağım. Fiyatı 19,99 TL.
Sürekli abonesi olmadığım ALL dergisini de kasaya gidince attım çantaya, bazen değişiklik iyi geliyor. Fiyatı 6 TL
Watsons'tan aldıklarım bu kadar :)


Bu fotoğrafta da Gratis ve CosmoWorld alışverişimi karışık olarak fotoğrafladım. Gratis'ten şu görmüş olduğunuz kirpikleri aldım. Fiyatı 7,95 TL. Ve Gratis kartı aldım. Ücretsiz.
Dün sabah kırdığım eyelinerdan sonra alnımdan vurulmuşa döndüm. Maybelline Gel Eyeliner'ı ilk defa deneyeceğim. Uzaktan güzel bir şeye benziyor :) Fiyatı 25,45 TL
Golden Rose far paletinde %50 indirim vardı.  11,50 TL
Golden Rose Metallic Style Liner'ıda indirimle 8,90 TL'ye aldım.
Diğerleri de Emily, Golden Rose, Flormar göz kalemi & dudak kalemleri. 


Gerçekten ciddi manada indirim olmadığında kozmetik alışverişi pahalıya patlıyor. Geçen indirimlerde stok yapmadığım için bu sefer baya üzüldüm. İndirimler için para biriktirip sadece indirimler zamanlarında alışveriş bile yapabilirim şu saatten sonra.
Benim aldıklarım bu şekilde. Çoğu ürünü daha önce kullanmadıklarımdan seçtim. Bu şekilde hem yeni ürün denemiş olur hem de sizlerle görüşlerimi paylaşabilirim diye :)
Okuduğunuz için teşekkür ederim!

sinirbayan@gmail.com

You Might Also Like

1 YORUM

  1. güzel günlerde kullan hepsini :)) Golden Rose paletle yaptığın bir makyajı paylaşırsan süper olur merak ederiz :))

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe