Kolay Renkli French Oje Yapımı

16:08

Merhaba!
Bugün sizlere kolay french yapımından bahsedeceğim. Oldukça basit tutmak istedim. Bu yüzden evde ne var yok ne kullanabilirim diye bakınırken alet çantasında elektrik bandını gördüm. İşimi gördü mü? Evet!
Şimdi bakalım nasıl yapmışım.

İlk olarak bandı minik parçalara ayırıp tırnaklarımı sardım. Frenchinizin ne kadar geniş olup olmayacağına karar vermek size kalmış. Ben çok kalın sürmeyi sevmiyorum. Kendi göz kararıma göre ayarladım.


Daha sonra Sally Hansen 570 numaralı mercan rengi ojeyi fotoğrafta gördüğünüz yerlere sürdüm. Oje kurumadan bantları çıkarmayın, dağılıyor!


Ojem kuruduktan sonra bantları çıkardım ve üzerine Flormar'ın şeffaf ojesini sürdüm. Numarası 301.
Bu şekilde tırnaklarım daha canlı bir görünüm elde etti. Siz dilerseniz bunları daha farklı renklerle yapabilirsiniz. 
Sonuç olarak şu görünümü elde ettim; 


Ve kullandığım ürünler; 


Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur. 
Hepinize mutlu günler dilerim!
sinirbayan@gmail.com

You Might Also Like

17 YORUM

  1. Ben bayılıyorum böyle basit ve sonucu mükemmel olan şeylere :)
    Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle! Çok teşekkür ederim beğendiğine sevindim :) :*

      Sil
  2. Çok güzel olmuş kuşum, rengarenk de yapabilirdin oda çok tatlı dururdu :-**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:* Artık diğerine :)

      Sil
  3. Bantı çıkarttıktan sonra tırtıklı kaldığı oldu mu hiç tırnağının?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hiçbir tırtıklanma, pürüzlenme, taşma vs. olmadı :)

      Sil
    2. Hımmm
      Hatalı kullanım ben kaynaklı demek ki!
      Çok teşekkürler

      Sil
  4. merhaba,
    evet, değişik ve hoş olmuş :)) ben de genelde bant kullanarak yapıyorum french manikürü ve pratik oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim teşekkür ederim :) Ben ilk defa bantla denedim sonucunu da çok sevdim :)

      Sil
  5. Ellerine sağlık canım :) Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş! :) Bende deneyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :* Dene tabi daha güzellerini yapacağına eminim! :)

      Sil
  7. bende hep böyle bantla yapıyorum en rahatı bu :)) benim bir kuzenim var abartmıyorum gözü kapalı bantsız şahane french yapıyor kızın göz kapakları şeffaf mı görüyor mu acaba ne dersin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok rahat:) Oh maşallah gerçekten yetenek istiyor bantsız yapabilmek :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe