Sally Hansen 570 Right Said Red

13:12

Merhaba! Herkese mutlu pazarlar!
Bugün sizlere son günlerde sık sık kullandığım ve rengine hayran olduğum bir ojeden bahsetmek istiyorum. 

Sally Hansen 570 Açık Mercan Rengi oje:
Tek kat uygulandığında ojenin rengini alamıyorsunuz. Zaten kullanım şeklinde çift kat uygulayın yazdığından olumsuz bir eleştiri yapmak istemiyorum bu konuda.
Kuruma hızı normal, ne çok hızlı bir şekilde kuruyor ne de ıslak bekleme yapıyor tırnaklarınızda.
Bazı ojeleri kat kat sürdüğünüzde bir ağırlık hissi uyandırır. Bu ojede öyle bir hisse kapılmıyorsunuz.
El uğraştırıcı işler yapılmadığı takdirde bozulma-dağılma gibi bir durumla karşılaşmadım.
Renkli french yaptığımda hiç bozulmadan 1 hafta idare etmişti beni ki ben sürekli elimle kolumla uğraşan bir insanım :)
Ayrıca fırçasının açılı ve boyutunun standartlara göre bir tık daha büyük olmasından dolayı tırnağa sürülmesi daha rahat.






Görsellerde bu şekildeydi. Umarım beğenmişsinizdir.
Sizin son zamanlarda sık sık kullandığınız ojeler hangileri ?

You Might Also Like

1 YORUM

  1. Rengine bayıldım kırmızının en güzel hali olsa gerek :) Bu serinin başka renkleri var bende çok severek kullanıyorum kolay kurumaları benim için en iyi özelliği.
    bakimlikedi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe