Yves Rocher Yassı Keçi Kılı Far Fırçası

12:20

Merhaba!
Yves Rocher'nin, sanırım 4-5 hafta veya daha da önce bir kampanyası olmuştu. Bu kampanya ile birçok arkadaşım merak ettiği veya ihtiyacı olan ürünleri almıştı. Benimde ilk Yves Rocher alışverişim bu kampanya ile gerçekleşti. Neredeyse o kadar gündür bu fırçayı kullanıyorum ve sizlere fırçayı tanıtmak için olabildiğince hazırım. Firma bu fırçayı "dumanlı makyaj!" etiketi altında satıyor. Peki ben bu fırça ile ne yapıyorum?
  • Farımı uygulayabiliyorum.
  • Dağıtılması gereken farı dağıtabiliyorum.
  • Kaş altlarımı aydınlatabiliyorum.
  • Aydınlatıcı sürmek istediğim günlerde bu fırça ile aydınlatıcımı sürebiliyorum.



Uzun süredir kullandığım için haliyle baya da yıkandı kendisi. Tek bir fırça kılı döktüğüne rastlamadım. Bu benim için artı puan.
Ne çok sert ne de çok yumuşak kıllara sahip, orta kararda.
Kullandığım fırçalarda genelde ürün yeme sorunu meydana gelirdi. Bu fırçada öyle bir problem ile karşılaşmadım.


Sonuç olarak severek kullandığım bir fırça oldu kendileri. Favorilerimde!
Fiyatı 19,90 TL
Yves Rocher kampanya kodlarına vb. denk gelirseniz daha uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz.

Sizin favori fırçalarınız hangileri? 

You Might Also Like

2 YORUM

  1. bende aldım bu fırçadan ama benimkinin ucu daha toplu seninki daha pufidik gibi geldi ben yanlış fırçayı mı aldım yoksa :))

    YanıtlaSil
  2. daha tombik olanı vardı belki sen ondan almışsındır :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe