Maybelline Dream Fresh BB Cream

13:15

Merhaba! Uzun zamandır fondöten kullandığımdan cildimde kusmalar meydana geldi. Dev gibi sivilcelerle başa çıkamayınca daha hafif bir ürün denemek istedim ve bu tercihimi Maybelline Dream Fresh BB Cream için kullandım.Fondöten kullanımından sonra istediğim görüntüyü verebilir mi veremez mi diye çok korktum alırken ama beni hayal kırıklığına uğratmadı. O devasa sivilcelerinizi tabi ki kapatmıyor. Böyle bir beklenti içine girmeyin ama sivilcelerinize concealer uygulayıp bu bb kremi kullandığınız zaman "fresh" bir görünüm elde ediyorsunuz. Yüzünüzde herhangi bir ağırlık hissetmiyorsunuz ve cilt tonunuzla uyum sağlamasıda cabası. SPF 30 içermesi ise bu kremi yaz ayları içerisinde vazgeçilmez kılıyor.


Ufak bir ağıza sahip olduğundan ürünü kullanması çok pratik oluyor. Hiçbir şekilde ziyan olmuyor.


Ben LIGHT tonunu kullanıyorum ve tenimdeki duruşu bu şekilde;


Benim için fondötenleri kenara attıran bir ürün oldu. 
Siz hangi BB kremi kullanıyorsunuz? Bu ürünü kullandıysanız düşünceleriniz neler?
sinirbayan@gmail.com

You Might Also Like

5 YORUM

  1. Ben bunun yağlı ciltler için olanını kullanıyorum ve favori ten ürünüm diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok memnundum, geçen yaz hep kullandım, bi tek kokusunu sevmedim.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir ürün gerçekten, ben de severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  4. ESSENCE BB KREM KULLANIORUM CANIM BENDE GAYET MEMNUNUM BENDE

    YanıtlaSil
  5. Şu an Vichy BB Krem kullanıyorum ve memnunum. BB kremler benim de problemli cildimi kapatmıyor ama kullandığım zaman problemli ama daha sağlıklı ve canlı bir cilt görünümü verdiği için yaz kış vazgeçilmezim. Renkli nemlendiricileri de seviyorum ben.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe