Golden Rose Precision Liner Intense Black

12:55

Golden Rose Precision Liner Intense Black


Adından da anlaşıldığı gibi siyah mı siyah hem dipliner olarak hem de eyeliner olarak kullanabileceğiniz bir ürün, bence.
Eyeliner çekmekte zorlananlar için oldukça pratik bir ürün olduğunu düşünüyorum. İnceden kalınlaşan bir uca sahip olduğundan ister ince ister kalın sürebiliyorsunuz ve gerçekten simsiyah!
Fakat ürün vaadleri tam bir fiyasko. 
Üzerinde "waterproof" yani suya dayanıklı olduğu yazıyor fakat hikaye. Öyle bir dünya yok, suya dayanmıyor ne yazık ki. x
Uzun süre sabit olarak kalabiliyor fakat renginde uçmalar meydana geliyor. x
Çabuk kuruma özelliğini taşıması dışında ürün hiçbir vaadini gerçekleştirmiyor. Sanırım tek artısı bu. 

Ürünün ten üzerinde duruşu şu şekilde;


Dün instagram üzerinden paylaştığım makyajımda da bu ürünü kullandım. O da şu şekilde;


Bitirdiğimde "aaa ben bunu tekrar almalıyım" diyebileceğim bir ürün değil. "Kesinlikle almam" diyebileceğim bir ürün de değil. İnsanı ortada bırakıyor, alır mıyım almaz mıyım bilemiyorum.

Sizin tavsiye edebileceğiniz eyeliner'lar hangileri?

blogitssumeyye@gmail.com

You Might Also Like

8 YORUM

  1. oriflame the one ve farmasinin eyelinerları çok kalıcı çok memnun kaldım ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisinden de hiç ürün denemedim, bir de öyle denerim o zaman :)

      Sil
  2. Ben maybelline gel eyeliner ve rimmel london'ın diplinerını kullanıyorum.
    Tavsiye ederim canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline Gel Eyeliner'ı bende kullanıyorum canım, kendisi göz bebeğim. Rimmel London'ın liner ürünlerini denememiştim, aklımda olsun. :) Teşekkür ederim tavsiyen için :*

      Sil
  3. bir çok kalem eyelinerın sorunu gün içinde renginin solması maalesef. Bunun dışında ben sevdim bu eyelinerı ama haklısın bir daha almam da diyemem :)

    YanıtlaSil
  4. The balmın eyelinerı en sevdiğim oldu kuzum :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu tarz kece uclu eyelinerlara karsı hep onyarılıyım. Daha once kullandıklarım renklerini vermiyordu ve cok cabuk kurumuslardı :) Jel eyelinerlar favorim. Eyeliner surme konusunda zorlananlara tavsiyem her zaman Loreal Super Liner Carbon Gloss :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş makyajın canm :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe