Golden Rose Velvet Matte Lipstick 20

17:14


Tam bir bordo delisi olarak Golden Rose Velvet Matte Lipstick 20 numara diyorum! Adından da anlaşıldığı üzere MAT bir ruj. Ama yapısı gereğiyle tam anlamıyla mat bitiş sağlamıyor benim için. Mat bir rujdan beklentim kesinlikle parlak olmaması. Bu rujda hafif parlaklıklar görebilirsiniz. Zaten sürerken zorlanmıyorsunuz bile, bir nemlendirici, bir lipgloss sürercesine ruju uyguluyorsunuz. Dudaklarım her daim kuru ve çatlak olduğundan size şunu kesinlikle söyleyebilirim. Dudak çizgilerinize doluyor, dolması da gerek zaten. Dolmazsa endişelenin.
Sahip olduğu tonu tam anlamıyla veren bir ruj. Tüm gün dudaklarınızda o ilk sürdüğünüz hissi bulamasanızda 10TL'ye sahip olunacabilecek en güzel vişne çürüğünü andıran bordo tonlu ruj. Yani ben 10TL gibi bir fiyata almıştım. Golden Rose'un sitesinden daha detaylı inceleyebilirsiniz. Bu seride daha bir sürü şahane renk mevcut. Onlara da bakmadan geçmeyin derim.


Tenimde duruşu şu şekilde;
Bu fotoğrafta ışıktan dolayı rengi bir iki ton açık çıktı.


Sizin memnun kalıp kullandığınız mat rujlar hangileri?
Bana ulaşın!
blogitssumeyye@gmail.com

You Might Also Like

6 YORUM

  1. Kte mossdaki bordoyu artık bordo bulmamaya başladım tatlım oyüzden anneme verdim, şimdi bunu almayı planlamaktayım :D güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kate serisindekiler berbat bir kokuya sahip, ya da bana öyle geliyor. Bence de bu ürünü alıp denemelisin! Sende şimdiden güle güle kullan :*

      Sil
    2. Diğer serideki meyve kokulumu ne çok ağır hala kkuyor evet :( kırmızı kapaklıda sorun yok ama ,teşkürler inş indirimli alabilirim

      Sil
  2. Ben de 12 numarasini kullaniyorum:) En guzel ozelligi yapisindan dolayi rengin dudaga guzelce sabitlenmesi bence :) Rival de loopun rujlarini da begeniyorum, dudaklarimi kurutmasa iyi olurdu:( pastelin mat serisi de guzel ama cok daha kremsi. O yuzden daha parlak bir bitisi var gibi..Yine de guzel rujlar :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir yazi olmus, ellerinize saglik. Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederiz.


    Saygılarımızla,
    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707


    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe