NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk Lait

10:46

" Beyaz kalem mi olurmuş? Yahu beyaz göz kalemi mi olurmuş? "
Makyajla ilgilenmeden önce düşüncelerim tam olarak bu şekildeydi. Gel gelelim makyaja ilgim olduktan sonra bu "beyaz kalem" dediğimiz cisme. Tam bir hayat kurtarıcı. Hele ki bu beyaz göz kalemi NYX JUMBO EYE PENCIL ise.

Far bazı olarak kullanımı:
Fardan önce çok az miktarda sürmen ve homojen biçimde dağıtman yeterli! Pigmentasyonu ve yumuşaklığı o kadar kararında bir ürün ki şaşırabilirsin. En sert ve bu ne biçim far yahu dediğim ürünleri adam etmekte üstüne yok!

Aydınlatıcı olarak kullanımı:
Göz makyajımı tamamladıktan sonra, göz pınarlarıma nokta atışı ile tamamlıyorum. Sanki bunun için yaratılmış!

Ayrı olarak dilerseniz beyaz far olarak da kullanabilirsiniz. Yapacağınız makyaja göre kullanım amacı değişebilir ve beklentinizin üstünde sonuç alacağınıza eminim.
Paranızın çöpe gitmeyeceği bir ürün olacaktır. Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum :3

Sizin bu şekilde övdükçe övesiniz gelen makyaj ürününüz hangisi?

You Might Also Like

1 YORUM

  1. ilk defa görüyorum. merak ettim!

    en yakın zamanda denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe