Alışveriş | Flormar İndirimi #RenklerleGelenGüzellik

15:14



Hey!
Bugünki yazım Flormar İndirimi'nde neler kaptığım hakkında. İlerleyen satırlarda bahsettiğim ürünleri linkleriyle beraber bırakacağım. Şimdiden belirtiyim bu bir İNCELEME YAZISI değil, tamamen ne aldığımla ilgili, ama incelememi istediğiniz bir ürün varsa bu fotoğrafta aşağı yorum olarak bırakabilirsin. Bende ona öncelik vermeye çalışırım :$

Flormar'ın %70'e varan indirimini duymayan kaldı mı? Ben bu indirimden online olarak yararlandım. İndirim Ağustos'un 30'una kadar devam ediyor. İndirime dahil olan tüm ürünleri şuradan görebilirsin.

1/ Flormar Extreme Color Lip Lacquer | BOHEMIAN DREAM 
Likit formda olan bu rujlardan 4 adet aldım. Farklı renk seçeneklerini inceleyip almak istersen şuradan direkt linke ulaşabilirsin. Ürünün adet fiyatı indirimli haliyle 5.10TL

2/ Flormar Full Color Nail Enamel
Tek sürüşte rengini verdiğini iddia eden oje! Denedim şimdi hakkını yemeyeyim açık renklerde bile tek sürüşte istediğim tona ulaşıyorum. Daha detaylı incelemesini istersen yorum olarak bırakmayı unutma. Ürün satış fiyatı 1,95 TL | indirimsiz. TIKTIK

3/ Flormar Loose Powder
Bendeki rengi 003 olan transparan pudrayı kullanan memnun kalıyor. Yarı fiyatına görünce dayanamayıp aldım. İndirimli fiyatı 12,45TL. TIKTIK

4/ Flormar Waterproof Lipliner
Yaş 22 oldu ama ben hala Flormar'ın bu ürününü denemediğimi farkettim. Yazık bana hemen attım sepete. Ürün indirimde değildi, fiyatı 4,50 TL. TIKTIK

5/ Flormar Eye Perfection Primer
001 tonunu hem aydınlatıcı hem primer olarak kullanarım diye düşünerek aldım. Hadi bakalım. İndirimli fiyatı 8,95 TL

6/ Flormar Neon Eyeshadow
Bendeki rengi n103. Gelsin neon göz makyajları:* İndirimli fiyatı 2,25 TL

    Flormar Puffy Eyes Shadow
Deli gibi kırmızı tonlarında far ararken Flormar'ın bu serisine rastladım. İçerisinde bakırlık olsada işimi görür cinsten. Bendeki rengi 003. İndirimli fiyatı 7,50 TL

7/ Flormar Eyelash Curler
Çok merak ettiğim bir üründü. Kirpiklerimdeki pırasa görünümünü yok edecek mi bakalım. Linki şurada.

   Flormar Big Powder Puff
Ürünü outlet sekmesinden almıştım, lakin şuan tükenmiş sanırım:/ Linki şurada.

8/ Flormar Color Liner
Ve ortalığı yıkıp kavuran bir yeni koleksiyon ürünü daha. Bakalım yorumlarım ne yönde olacak. İndirimli fiyatı 4,80 TL


Benim Flormar alışverişim bu şekilde oldu. Sen bu indirimden yararlandın mı ya da bu ürünler arasında hangisi kullandın? Beni bilgilendirirsen sevinirim :*

Ayrıca Eylül ayı sonu gibi bir çekiliş planlıyorum. Blog üzerinden mi yoksa instagram üzerinden mi yapmalıyım. Sen hangisini tercih edersin? Yorum olarak bırakmayı unutma. 

Hepinize bol öpücükler, okuduğunuz için teşekkürler:*

You Might Also Like

2 YORUM

  1. Çekilişi blog üzerinden yapmalisin bence. Ayrıca kirmizi tonlarinda far bende ariyordum flormara hemen bakacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi matını bulamadım ben, olurda denk gelirsen haberini bekliyorum :))

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe