Bobbi Brown Long Wear Eye Pencil | Yorumlarım

14:19



 Merhaba!
Yazımda, Bobbi Brown alışverişimde hediye edilen uzun süre kalıcı göz kalemini inceleyeceğiz.
Hepimizin derdidir heralde, genelde göz kalemini süreriz ne siyah gibi siyahtır ne kalıcığından memnun kalırız. Bir de gözaltlarına aktı mı eyvahlar olsun!

Bu üründe şu saydıklarımdan hiçbirine rastlamadım. Aldığım günden beri koyu göz makyajı yapacaksam, ya da eyeliner süreceksem bu ürünü kullanıyorum. Göz içinden silinmiyor! Zınk diye yapışıyor sürdüğüm yere. Lens kullandığım için gözlerim gün içerisinde normalden fazla yaşlanıyor, buna rağmen sürdüğüm andan itibaren makyajımı temizleyene kadar akmayan bir kalem.

 Ve aranılan simsiyah göz kalemi bulundu. Bobbi Brown Long-Wear Eyepencil, vadettiği tüm özellikleri taşıyan bir ürün. Hadi gözüme sürdüm akmadı dedim ama elimdeki swatchlada bulaşık yıkadım, onu da paylaşıyım. Su değmesine rağmen akma, bulaşma, renk solması gibi bir durum yaşamadım. Aman allahım dedim.

Ürünün fiyatı 85 lira civarı olması gerek. Ben bu fiyata 10 tane göz kalemi alırım dediğiniz ürünler hangileri :) Yorum olarak benimle paylaşmayı unutmayın :*

Sevgiler 

You Might Also Like

5 YORUM

  1. Bu ürün bir harika, ben de bayıla bayıla kullanıyorum üstelik çok da bereketli 2 yıldır kullanıyorum neredeyse hala yarıdan fazlası duruyor.

    YanıtlaSil
  2. Normalde bir goz kalemine kimse 85 TL vermek istemez ama kullanan herkesten cok iyi seyler duydum. Guzel bir anlatim olmus tesekkur ederiz. :)

    YanıtlaSil
  3. Normalde bir goz kalemine kimse 85 TL vermek istemez ama kullanan herkesten cok iyi seyler duydum. Guzel bir anlatim olmus tesekkur ederiz. :)

    YanıtlaSil
  4. Ben teşekkür ederim güzel yorumun için:* @Ela Beyaz

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe