Dibini Gördüğüm Golden Rose Velvet Matte Lipstick Yorumlarım

14:41

Golden Rose'un Velvet Matte serisinden bende bulunan rujların numaraları 16, 20, 23. Bu üçünü de evlat gibi seviyorum. PEKİ NEDEN?

Uygun fiyat aralığında mat ruj arayanların kesinlikle incelemesi gereken bir seri.
Fiyat ve performans aralığı 10 üzerinden 8. Neden 8 birazdan açıklayacağım.

Pigmentasyon beklentinin üzerinde, ben buradayım güzelim diyor.
Koyu renklerinde kalıcılık iç dudak ve dudak kenarlarında yeme içme orantısına göre gün içerisinde kaybolabiliyor. Yani gidipte tost yerseniz o tostun içinde ruju görüyorsunuz aman dert değil yemeyin sizde :))

Benim için tek sıkıntısı dudakta rujun kuruma yapması ve çatlak arasına birikmesi. Herhangi bir peeling uygulaması yapmadan ya da dudaklarınızı nemlendirmeden kullanamayacağınız bir ruj. Yani teninizde ne kadar yumuşak ve ıslak gibi dursada mat gibi mat hani nemlendirmiyor. Bu yüzden önce dudakları nemlendiriyoruz kızlar!

Dudak kalemi ile kullanıldığında ben diyim 6 saat siz diyin 9 saat dudakta kalıcılığını sağlıyor. Sabah işe gitmeden önce sürdüğüm Golden Rose Velvet Matte 20 numaralı ruj, akşam işten döndüğümde hala dudaklarımdaydı. Tabi ben şok.
Yani herhangi bir dudak kalemini baz olarak kullanabiliriz.

Benden bu kadar herhangi bir sorunuz varsa çekinmeyin alttaki kutucuğa bırakın :*

You Might Also Like

1 YORUM

  1. Merhaba, bu rujlar bir harika bende kullanıyorum ve çok memnunum:) kullandığın renklerde çok hoşmuş:)
    Benim blogumada beklerim <3

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe