Favoriler 2015 | Temmuz

15:31




Hey!
Temmuz 2015 Favoriler yazısıyla sizinleyim. Numaralandırdığım ürünlerden hangi ürün hangisiymiş görebilirsin!

1 Flormar Eyeshadow Palette 07 
Bu ürün ayın favorisi değil, bence yılın favorisi. Dibini gördüğüm nadir ürünlerden. Amma ne çok dibini görmüşüm görüyorsun, yemişim paleti. Gevezeliğimi bir kenara bırakıp NEDEN FAVORİM ona geçeyim. Geçenlerde yedeklediğim bu palet ile kontör, göz makyajı, kaş doldurma ve aydınlatma işlemini yapabiliyorsun. Tek paletle dört vuruş (ya da daha fazlası)! Soldan sağa doğru koyulaşan bir renk sıkalası mevcut. En soldaki renk ile -tabi farı yediğim için sen tonunu göremiyorsun-, aydınlatma işlemi yapıyorum. Göz pınarı, kaş altı, dudak kalbi vs. makyajın çoğu kısmında kullanabilirsin. Koyu renklerle kontör işlemi nacizane! Tozutma problemi var tabi, yok diyemem ama uğraştıran bir tozutma değil. Bazlı ya da bazsız kullanılsın, bu palet her makyaj çekmecesinde bulunmalı di-yo-rum. Özellikle şuan Flormar'ın sitesinde indirimdeyken kaçırmamalısınız. Linki tam şurada tık tık.

2 Rimmel London Lip Pencil 050 Tiramusu
Nude rengi arayışımda, ihtiyaçlarıma cevap veren bir dudak kalemi oldu. Dudak kalemlerini ruj olarak kullanan kızlar burada mı!? Ürünü genelde ruj olarak kullanmama rağmen Mac Kinda Sexy'nin altına baz olarakta kullanıyorum ve doğal dudaklar karşında! Watsons mağazalarından ürüne ulaşabilirsin.

3 MAC Strobe Cream
Mac online alışverişimde tester olarak gönderilen bir üründü. 6 ml olmasına rağmen beni baya idare etti. Ufak dokunuşlarla strobe makyaja zemin hazırlayan bir mucize diyebilirim. Tam boyunu almak için bekliyorum!

4 MAC Fix+
Mac Fix+'ın şanını duymayan kalmamıştır herhalde? Bendeki 30 mllik olan tüpü. Yaz aylarında dolapta saklayıp serinlik hissiyle makyajını sabitleyebilirsin. Cildimin sorunumudur tam anlayamadım ama makyaj sonrasında kullandığımda arada topaklanma yapıyor bu yüzden makyaj öncesi kullanmayı tercih ediyorum.

5 BURT'S BEES Bal Özlü Dudak Bakımı
Dudaklarındaki çatlaktan, kuruluktan şikayetçiysen birde bu ürünü denemelisin. Bal kokusu ağır gelebilir bu yüzden diğer seçenekleri de mevcut. Makyaj öncesi nemlendirme, gece yatmadan önce nemlendirme her türlü dudak nemlendirme işleminde bayrağı Burt's Bees çekiyor anlayacağın. Watsons mağazalarından ürüne ulaşabilirsin.

6 The Balm FRATBOT Blush/Shadow
The Balm'da en sevdiğim ürünler allıklar ve farlar oluyor. Fratboy ise hem allık hem far. Yanaklarıma sürdüğümde o masum pembelik beni benden alıyor, mat olması benim için diğer bir artısı. Far olarakta renkleri yumuşatmak için kullanıyorum. İpeksi bir yapısı var. Ürün için Gratis mağazalarına uğrayabilirsin.

7 MAC Kinda Sexy
Ne kadar mat başlığı altında piyasaya sürülse de satin bir yapıya sahip olduğunu düşündüğüm nude ruj. Olsun, ben böyle sevdim onu. Doğal dudak görüntüsü arayanlar için kaçınılmaz bir ürün. Uygun fiyatlı muadilini sanırım Görkem Karman blogunda bahsetmişti, yani ben öyle hatırlıyorum. Ay inşallah yanılmıyorumdur.

8 Eklips Açılı Fırça
Uygun fiyatlı fırça arıyorsan, Gratis'e gidip Eklips ürünlerini inceliyorsun. Kıl dökme gibi bir eksisini görmedim, ayrıca yumuşacık ve fırça izi bırakmıyor.

Benden bu kadar! Eklemek istediklerin olursa yorum olarak bırakmayı unutma.
Öptüm çok:*


You Might Also Like

3 YORUM

  1. Great post :)
    xoxo Antonella
    Keep in touch :)

    YanıtlaSil
  2. Great favorites! I love rimmel! :D

    http://perlasancheza.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe