Kapatıcı (Concealer) Sorunu / Hangi Kapatıcıyı Tercih Etmeliyim?

17:40


Hey! 
Bugün biraz kapatıcılar hakkında konuşalım istersen. Biz kızların en büyük dertlerinden biri doğru kapatıcıyı bulmak olsa gerek. Özel günlere hangi ürünü kullanmalı, günlük hangi concealerı kullanmalı, derken bir çok ürünü deneyip memnun kalmıyoruz. Ben de elimde şuan bulunan kapatıcılar (concealer) ile ilgili kısa yorumlarımı aktarmak istiyorum. Fotoğrafta bulunan ürünlerin detaylı incelemesini yapmadım, ilerleyen zamanlarda tek tek daha ayrıntılı sizler için inceleyeceğim. Bu bilgiyi de verdikten sonra kısa ve öz olarak ürünler hakkındaki yorumlarıma geçiyorum.

1 MAC Studio Finish Concealer
Ürün hakkında yapılan mucizevi yorumlar için tam bir hayal kırıklığı bence. Bendeki rengi NW35. NW25i tercih etmeme rağmen Mac Kozmetik Satış Danışmanı'nın bana kitlediği bir renk. Benim gözaltlarımda mucizeler yaratan bir kapatıcı olmadı. Birkaç ton koyu olduğundan corrector olarak kullanıyorum. Göz altlarında birikme ve kuruma yapıyor. Nemlendiricisiz olmuyor. Detaylı yazısı için şuraya tıklayabilirsin.

2 Bobbi Brown Creamy Concealer Kit
Krem formunda bir kapatıcı, içerisinde transparan pudrası bulunuyor. Bendeki rengi beige. Krem yapılı olmasına rağmen kuru ve mat bir bitişi var. Leke, gözaltı morluğu, sivilce, cilt kızarıklığı gibi bir çok cilt problemini kapatıyor. Ağır bir makyaj istemiyorsan, tercih edebileceğin ürün.

3 MAC Pro Longwear Concealer
Gözaltı morluklarına savaş açan bir ürün. Bende bulunan rengi NW15. Likit yapıya sahip. Dengeli kullanılmadığında gözaltları üzerinde katman oluşturması kaçınılmaz. Ben özel günlerimde kullanıyorum çünkü çok yoğun bir kapıtıcı olduğunu düşünüyorum. Günlük hayatımda kullandığım bir ürün değil ve kesinlikle kış kapatıcısı diyebilirim.

4 Loreal Paris Perfect Match Concealer
Kesinlikle her makyaj çekmecesinde bulunması gereken bir ürün. Bendeki rengi 4 Beige. Sade ya da yoğun makyaj işlemlerinde kullanabilirsin. Likit bir yapıya sahip. Gözaltlarını kapatırken aydınlık bir görüntü bırakıyor. Günlük kullanıma uygun. Şuan 3.tüpümü kullanıyorum. Fakat her yerde beige rengi tükendiği için henüz stoklayamadım ve stoklayamadığım için üzüldüğüm nadir ürünler arasında! Bu ürünü öve öve bitiremem yani, öyle diyim. 

5 Bourjois Healty Mix Concealer
MAC Pro Longwear'dan daha yoğun yapıya sahip kapatıcı. Bendeki rengi 53. Kokuya duyarlı insanların kullanabileceğini sanmıyorum. Günlük makyajda kullanmayı tercih etmediğim daha çok fotoğraf çekimlerinde ya da özel günlerde kullandığım bir ürün. Gözaltlarında birikme yapmıyor fakat gerginlik hissi bırakıyor. Yerine daha kullanışlı kapatıcılar alabilirsin, diye düşünüyorum.

Sen kapatıcı olarak hangi ürünü kullanıyorsun? Yorum kutucuğundan benimle paylaşırsan sevinirim!

You Might Also Like

1 YORUM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe