Pure Beauty BB Cream | Yaz sıcaklarında cildime hangi ürünü kullanmalıyım?

09:00


Pure Beauty Multi-Function BB Cream Bulgarian Rose

Hey!
Yaz sıcakları istikrarını sürdürmeye devam ediyorken, Pure Beauty markası ile tanışmış olmayanları tanıştırayım dedim. Hadi geç olsun güç olmasın o zaman.
Ya hava çok sıcak fondöten süremiyorum, hadi fondöteni sürdüm bu seferde terden mafoluyorum, yaz aylarında cildimde maske gibi duran ürünlerden sıkıldım diyorsan bu ürüne şans vermelisin. 
Ben yaz sıcaklarında cildimdeki kusurları kapatıcı bir ürün ile gidermeye çalışıyorum. Ama sen yapamıyorsan imdadına Pure Beauty BB Cream yetişiyor.

Üşengecim, makyajdan önce güneş kremi süremem diyorsun. O zaman Pure Beauty BB Krem tam olarak SPF42 içeriyor. ( Ama sen yine de üşenme, bir güneş kremi olamaz sonuçta değil mi? )


Ürün çıkış ağzı bu şekilde. Çok miktarda ürün israfı olabiliyor, o yüzden dikkatli bir şekilde ürün çıkışını sağlamalısın.


Ciltteki yorgun görüntüyü, ince bir tabaka halinde sürerek giderebilirsin. İlk önce tenine uymuyor gibi hissettirebilir fakat teninin sıcaklığıyla ürün birleşince ten rengine uyum sağlayacaktır, az sabret ve bekle :)
Ne çok yağlı bir bitişi var ne de mat. Işıl ışıl olmamakla birlikte, kuru da durmuyor. Tam orta kararda herşey. Dilersen fırçayla, parmaklarınla ya da makyaj süngeri ile uygulayabilirsin. Ürün daha ince bir yapılı bitiş sağlasın istiyorsan, bu noktada makyaj süngeri işine yarayabilir.
Şu paraben denen kimyasaldan bünyesinde barındırmıyor. Hop +1 sevap point.

Ve kapatıcılığı da şu şekilde;


Çok da laf torbası yapmadan; aydınlık bir görüntü istiyorum, kusurlarımı göze batmayacak şekilde kapasın ve beni yaz aylarında fondöten ağırlığından kurtarsın diyorsan Watsons Mağazaları'ndan ürüne ulaşabilirsin.

Sen yaz aylarında cildin için ürün kullanıyor musun?
Bu ürünü deneyip kullandıysan da senin görüşlerini aşağıdaki yorum kutucuğunda bekliyorum.

Okuduğun için teşekkürler!
Öpüyorum çok!

You Might Also Like

3 YORUM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe