Saç Bakımında Kullandığım Ürünler | Kahküllerim Nasıl Böyle Duruyor ?

16:01


Hey!
Bugün sizlere saç bakımımda kullandığım ürünler hakkında mini bir post yayınlayacağım. İçerisinde detaylı incelememi istediğin bir ürün varsa aşağı yorum olarak bırakmayı unutma lütfen:*

Öncelikle 3 numarada bulunan Natural Saç Bakım Yağı'ndan başlayayım. Ürünü haftada 1 defa olmak şartıyla saç uçlarıma yediriyorum. Daha sonra bir havlu ile saçımı sarıp yarım saat - 45 dakika arası saçımda bekletiyorum. Daha sonra su ile saçımdan yağı arındıyorum. Marketlerden ya da aktarlardan bu tarz ürünlere ulaşabilirsin.

Daha sonra 1 numaradaki Morfose Keratin Serum'u saçlarımı taramadan önce uyguluyorum. Bir, iki damla ürün benim kısa saçlarıma yetiyor. Ve kolayca taranmasını sağlıyor. Ve yine taramadan önce Rita'nın Argan Yağı ile L'oreal Elseve Extraordinary Oil'i karıştırarak saç uçlarıma yedirip, havluyla saçımı kurutmaya başlıyorum. Saçımdaki fazla ıslaklığın gittiğini hissettiğimde ise saçlarımı güzelce tarayıp diplerini kurutma makinesi ile kurutmaya başlıyorum. Uçlarına ise uzaktan üç-beş saniye kurutma makinesini tutup saçlarımı toparlıyorum.

Bana en çok sorulan soru ise kahküllerini nasıl böyle yapıyorsun?
Onu da hemen şimdi açıklıyorum. Dışarı çıkmadan önce saçlarımı yıkamış olıyım ya da olmayayım ya Rita'nın Argan yağını ya da L'oreal'in Extraordinary Yağı'nı elime döküp avuçlarımı birbirine sürterek ürünü ısıtıyorum. Daha sonra elimin içinde ısınmış olan bu yağı kahküllerime uygulayıp yumuşak bir tarak ile tarıyorum. Hiçbir şekilde düzleştirici ya da maşa uygulamıyorum. Yani olayın tüm espirisi bu :)

Fotoğraflarımı detaylı incelemek istersen instagram üzerinden beni takip edebilirsin. Hesabım @itsmesumeyye

Sormak istediğin bir şey var mı? Görüşlerini yorum olarak bırakmayı unutma.
Hepinizi çok öptüm:*



You Might Also Like

4 YORUM

  1. L'oreal mucizevi yag ürününü detayli inceleyebilir misin? :)

    YanıtlaSil
  2. Platin saçları canlı gösterecek özel bir bakım ürünü biliyor musun peki canım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Morfose Keratin Serumu'nu saçları platine dönük bir arkadaşımdan görüpte aldım, saçlarımı kızıla boyadığım zamanlarda. O baya memnundu, ben hiç platine dönmediğimden bildiğim kadarını söyleyebilirim sana. Saçtaki boyanın sertliğini arındırıp yumuşacık yapıyor. Sağlıklı bir görüntüde veriyor. Bir dene istersen güzellik <3

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe